Servis za upoznavanje

четвртак, 11. март 2010.

dominacija

Ja sam u ljubavi sa svojom ženom Sally. Ja sam isto tako u pozuda s njom. Ona je jedina žena koja me istinski uključuje i nemam interesa u drugim ženama. Ali, iz nekog razloga ja ne mogu shvatiti, ja se još više uključena kada su drugi privlači muškarce Sally. Kada sam fantazirati ja ne fantazirati o sebi s drugim ženama sam fantazirati o Sally s drugim ljudima. Nakon što sam prvi put dijeli ovu seks i fantazija sa Sally saznao sam da je ona bila zainteresirana za jebanje muškaraca kao dobro. Bilo je samo pitanje vremena prije nego što mi je napravio naš fantazije stvarnost.

Od naših prvih troje s drugim muškarcem prije tri godine, Sally je jebeno najmanje 35 ljudi. Ona voli biti u centru pažnje i ona voli da se o mnogo cocks, toliko joj susreti s drugim ljudima su gang bangs. Mi smo uvijek u potrazi za nove avanture za Sally, nove načine za nju iskustvo strancima 'cocks. Sally's latest ludorija se odvijao na ulicama Houston.

Naš odmor u Houstonu prošlosti ovog proljeća bio je prilično tipično sve do sinoć. Na taj sinoć odlučili smo kraj odmor sa praskom (doslovno). Ja rezervirano limuzina za pet sati uz Planiram otići bar hopping. Ja konkretno pitao za vozača koji je mogao iskoristiti nahođenju. Te večeri Sally iskićen za akciju.

Ona vučenje na crni baršun sredine butina haljina s niskim scooped dekoltea koji joj je otkrio rascjep sve do iznad pupka joj. Njezin veliki 38C grudi i dalje izgleda jednako dobar kao i za 20 godina star je, iako joj je u njoj krajem 40-ih. Oni su samo dio ukupnog voluptuousness koji, u kombinaciji s njom flirtatiousness i senzualnim stavom, ne ne privlače muškarce svih dobi.

Sally uvijen završava njezina kratka plava kosa, tako da formira kaciga uokvirivanje joj lice. Njezina pjenušac plave oči (polazak sa tamno sjenilo), par naušnica klempav, a tamno crveni ruž za usne dao joj izgled žene koja zna što želi i namjerava u potpunosti dobiti. Sally vučenje na neki bedro-visoka čarapa i neke visoke pete. Onda je pognut, postupno klizne i haljina do njezina struka. Sam mogao vidjeti da ona nije nosila donje rublje i da joj je pička već je bio blistav u očekivanju noći.

Limuzina stigao u predvorju našeg hotela u 9:00 pm i dobili smo u. Budući da je u subotu navečer, znali smo da će biti kafići cupkanje. JA je pitao limo vozača da nas odvesti na vrstu noći mjesta gdje se ljudi u njihovim 30-tim i 40-ih se družili. Prvo mjesto je plesni klub. Bilo je još rano pa nije bilo puno ljudi u klubu i samo još nekoliko parova bili su na plesnom podiju. Nakon što sam platio poklopac zadužen sam režirao Sally da bar i krenuli na muške zahod.

Kada sam se vratio, sjedio sam na kraju bar i gledao joj je činiti magiju. Budući da je rano, ona je bila jedina žena na jednom mjestu. Bilo je nekoliko neženje, ona mora imati plesali sa svima njima. Jedan posebno, gospodin koji izgleda da se oko 40, zadržao se vraćaju k njoj tražiti više plesova. Ja mogu reći iz svoje govor tijela i tako nasmijala da je ona njega ohrabrujuće. Uskoro su se ljubiti i brušenje svojih tijela jedni protiv drugih na plesnom podiju. Samo vidim da me je teško.

Znajući što se će se dogoditi sljedeće, vratio sam se u limuzinu. Sam pokucao na vrata i pitao vozač ako sam mogla sjediti up front. Kada je upitao zašto, rekao sam mu da je moja supruga podigla je upravo nekoga u baru i pitao ga za uključivanje interfon kako bismo mogli čuti.

Nakon nekoliko minuta čekanja, čuli smo glas moje žene i čovjeka glas. Oni su otvorili vrata i limuzina dobio i. Oni su razgovarali za vrijeme, s dugim trenucima tišine, dok se poljubili. Tada sam čuo moja žena kaže: "Ja ću kladiti se želite mene jebati." Došlo je trenutak tišine onda sam čula zvuk patent. Nedugo nakon toga došlo je mokar šamaranje zvuka i moju suprugu moaned. U ovom trenutku nisam mogao samo slušati interfon.

JA je pitao vozača limuzine da biste otvorili prozor na privatnost leđa samo prasak. Pogledao sam kroz prasak i vidjela moju suprugu na rukama i koljenima na podu Limo. Njezina crna haljina je gurnula oko njezina struka i njezine noge su se proširile. Stranac je između nogu, njegove hlače oko njegovog gležanj. Njegov rodila magarca seli natrag i naprijed kao što je umočen njegov penis u moje žene maca. Oni su bili okrenuti leđa limuzina pa sam pitao vozača limuzine da biste otvorili prozor malo više.

Sam mogao vidjeti ga promatra kroz svoje djelovanje stražnji pogled prozor. "Jebi me, tvoja sam drolja", moja supruga moaned.

Stranac je nastavio klipni njegov penis u nju. Sa svakom duboka penetracija moje žene protresao tijelo. Moja supruga okrenuo leđa gledati na stranca i vidio da sam gledajući kroz prozor. "Želim da vaša sperma, sperma u meni!" Moju suprugu, rekao je, koliko je za moju dobrobit kao i za njegovo.

On ju je uhvatio za kukove i njegov pumpanje Sped up. Bilo je jasno da je blizu cumming. Na kraju svoje tijelo drmati i dao konačni potisak teško. On je zadržao njegov penis duboko u moju ženu jer je pucao njegovo sjeme u svoje tijelo.

"Hvala", rekao je moju ženu, jer je okrenuo i poljubi ga. On je poljubi leđa i onda joj zahvalio previše. Onda je tiho izvukao svoje hlače gore i lijevo Limo. JA je pitao vozača kako biste zatvorili prozor i joj se pridružio u putničkom prostoru.

"Let's go to sljedeći bar", Sally je rekao, "Ja sam spreman da se na neke više dečki." Znala sam da je još uvijek na interfon pa sam rekao vozaču da nas odvesti na drugo mjesto. "Sada kada znam što radite", on je odgovorio: "Imam mjesto na umu."

Odvezli smo se na neko vrijeme, koji je dao Sally priliku da ispraviti. Stranac je sperma krenula na klizanje vanjska strana od njoj maca i dolje unutar svojih bedara, tako da je ona izbrisala s tkivom. Sljedeća stanica je bila konoba nego plesni klub. "To je jedan od naših više popularnih 'meso tržišta'", rekao je vozač rekao limuzina kroz interfon, sam došao ovdje povremeno. Obično ima najmanje pet ljudi za svaku ženu. "

Sally i ja hodio u konobi, ja mogao vidjeti ono što je on mislio. Bilo je mnogo dečki tamo. Sljedeći postupak, Sally je otišao direktno na traci, dok sam visio okolo drugdje za trenutak. Ona sjeli i naručili piće. Sam otišao u suprotnom kraju bar, naručili piće moje i gledao.

Internet nije 'uzeti čeznuti prije nego Sally je bio nasmijan i koketiranje s dva muškarca koji su šetali do reda svojih pića. Oni su gledali kako se u njihovim kasnim 30s. Nije bilo u sobi bar za sva tri njih pa su pozvali je da im se pridruže na njihov stol. Sally sjedio na stolici između njih dvoje. Bilo je veliko ogledalo iza bara pa sam pronašao sam mogao gledati akciju bez očite.

Sally postupao uobičajenoj duhovit i šarmantan samouprave, smijanje na njihov viceva i nasmijan invitingly. Bilo je jasno da svaki od ljudi nije bio siguran samo koji od njih je bila dolazi na. No, kao i ona naslonila se protiv jednog, a zatim drugi, počeli su shvaćati da je koketiranje s i zainteresirani za njih.

Iz moje vidikovac na bar sam mogao vidjeti da svaki čovjek radije bila krišom scooting njegovu stolicu bliže Sally's do sva tri od njih bili su sasvim blizu. Jedna od dečki moraju imati rekao šala, jer Sally nasmijao i nagne za njim. Kao što je ona dala mu malo poljubac na provjeru, joj ruku vodio do unutrašnjosti boku.

I on i njegov prijatelj pogledao malo iznenađen joj smjelo. Baš kao i njegov prijatelj morati imati je mišljenje način da izlaz, Sally okrenuo ga, nagne i šapne mu u uho. Sam mogao vidjeti svoju ruku klizna njegov bedro kao dobro. Tada ona ispriča i ode u zahod. Tijekom svoje odsutnosti, te dvije dečki su bili jasno govori o nekim veoma važnim, i vrlo uzbudljive subjekt.

Sally išao natrag s WC, ona dođe pravo prošlosti moje mjesto na baru. "Mislim da je postavljen."

"Stvarno, ono što si rekao da jedan tip?" Pitao sam.

"Rekla sam mu da mi je doista stalo da i njega i njegov prijatelj i da, ako su oni zainteresirani, želim zajebati njih oboje."

Sally dao mi osmijeh i hodao natrag na stol. Do sada su obojica vidjela joj govori da me u baru. Tri od njih sudjelovali u kratkom razgovoru, a zatim Sally beckoned preko mene na stol.

"Matt i Mark, ja bih vam like to meet moj suprug Stan. Kao što sam ti rekao, on nije moj svodnik a da ne morate platiti ništa me. JA pravedan uživati jebu i Stan voli gledati. "Očigledno je da su mislili, dati joj odjeću i drskost, da je ona bila prostitutka.

"Sally svibanj izgledati i djelovati kao kurva, ali ona ne ide na trošak te ništa noćas", rekao sam.

Ostavili smo konobu s Matt i Mark i dobio u limuzinu. Ja otvorio interfon vozača i rekao mu da baš provoditi vrijeme vožnje oko dok sam mu rekla da ide natrag u konobu. Otišao sam na interfon da bi se mogao slušati na akciju.

Jednom u limuzinu, Sally izgubiti malo vremena na small talk. Ona je sjedila između dva muškarca i odmah počeo ljubiti svaki od njih, a trljanje njihov crotches. Uskoro Mark je izvukao njezin vrh je bio otvoren i sisa na njezine grudi. Matt je skinuo gaće i bila je klečeći na sjedalo pored Sally, a ona je isisan na njegov penis.

"Jebi me, jebi me sada", Sally reče Mato. Ona je okrenuo i dobio na ruke i koljena ispred sjedala. Ona širi svoje bedrima i Matt je dobio između nogu. In slow motion on je lagano gurnuo njegovih sedam inch penis u moje žene maca. Ona je bila već tako mokra i spremni da ga je uzeo nijedan napor na sve. Matt joj uhvatio struk i počeo da uronite u njegov penis i izvan nje.

U međuvremenu, Mark je pala mu hlače i scooted preko na sjedalo tako da njegov penis bio u blizini Sally's face. Ona otvori joj usta, a on shoved njegov hard penis medju zube. Kao što je ušao sam mogao vidjeti njezin jezik swirling oko na glavi. Do tog vremena sam bio prilično blizu akciju i promatrajući svaki potez. Moj penis je teško, ali sam bio na čekanju dok kasnije. Htio sam gledati kako moja žena kurva servisira dva stranci.

"Što si ti?" Pitao sam Sally. "Reci ova dva čovjeka ono što jesu."

"Ja sam kurva", Sally, rekao je kako Mark's penis povukao iz usta. "Ja sam kurva i drolja."

"Što ti želiš?" I onda je pitao.

"Zelim spermu. Želim Mark i Matt da sperma u meni. "

To je bilo previše za Mattom. On je počeo da pumpa Sally još jače i gledao preko mene.

"Ja sam prostitutka dolazi iz svog supruga", kazao je panted. Onda njegovo tijelo shuddered i on moaned.

Sally moaned previše,seks sa tranvestitom potezanje joj usta daleko od Marka penis, "I ja mogu osjetiti tvoj vruća sperma u meni. Oh Matt. Vaš penis je toliko teško i da je pumpanje svoje sperme u moje tijelo. "

Sluh je to previše za Marka. Bio je pumpanje na njegov penis dok je Sally govorio i odjednom sperma pucao iz svoga penis na Sally's face. "Pij to drolja", kazao je, guranje njegov penis natrag među svoje usne. Sam mogao vidjeti Sally pokušava progutati kao Mark's semen pumpa u usta. Iza moja drolja žena, Mato u grču jer je izli svoju spermu u njoj maca.

Na kraju su oboje završili. Kao dvojica vučenje na njihove hlače sam pitao vozača limuzine da se vrate u konobi. Kao što smo odvezli natrag u konobu, i Matt i Mark je pitao ako Sally bi željeli dobiti zajedno s njima opet u budućnosti. Ona je odbio, jer je samo fucks stranci na prvi "date", a ja sam samo čovjek ona fucks redovito.

Nakon što smo izostavljen Matt i Mark u konobi, ja pitao limo vozača da nas odvesti natrag do našeg hotela. Na putu, Sally predložio da budući da je tako koristan svim navečer je trebao dobiti stvarno dobar savjet. Kao što smo izdvajali u hotelsko parkiralište, zamolio sam vozaču da nas preuzmu na jednom kraju i puno nam se pridružite u leđa. Kad je dobio, Sally ga je čekao. Ona ga gurnula natrag na sjedalo i dade mu dug i dugotrajan blowjob.

Do sada sam bio spreman da joj jebati te na taj način ušao sam joj s leđa. Njezina vagina je još uvijek puna dva tereta ili sperma koji je bio ustrijeljen u njoj ranije tako da sam klizila u bez ikakvog napora. Uskoro limo vozača pucao teret cijelog mog supruga u lice, a ja ga slijedio treći i konačni creaming mog supruga je maca za noć.

Нема коментара:

Постави коментар