Servis za upoznavanje

петак, 12. март 2010.

seks sa lezbejkom

Zavjese su privučeni prema noći. Log vatra gori prijatno u opeke kamin. Dvosjed je izvukao do blizu vatre, soba nije tamna, ali svijetli svjetlo od vatre i nekoliko svijeća, slanje treperenja sjene u kutovima sobe, stvara raspoloženje misterije i romanse. Imamo Bach svira u pozadini, CD player učitava s naša dva omiljenog komada. Za mene, dvostruko Koncert za violinu, za vas Brandenburg. Nije nametljiv, samo dovoljno mekan da posuditi ambijent u sobi.

Dvosjed je stara i dobrodošlice, prekriveni mekom baca u rđa i zelena, moja omiljena jesenske nijanse koja stapa se s sjene i osvjetljenje u sobi. Na malom stolu pored mahagonija kauč stoji čaša rakije, dijelom konzumira. Nekoliko zalogaja zagrijavanje, dovoljno da se opustite ne napiti.Uz pehar hrpe knjiga - u neposrednoj blizini inspekcija će im pokazati da se poeziji - Alice Meynell, Tennyson, Elizabeth Browning, i, naravno, Shakespeare. Ja bio im čitanje dok čekaju na vas.

Sjedim mirno, udobno u jedan kut kauč, s pogledom na vatru, čitanje, a povremeno i spuštanje pogleda knjigu u vatru, moje lice prikazuje ništa, dubina mojih misli vidljivo iz unfocussed skup moj pogled. Zvuk razbija moje sanjarenje, a moja glava pretvara u zvuk, moje lice rasvjeta gore sa intenzivnim zadovoljstvo što uđete u sobu i križ za mene. Vi ste nošenje duge tamno plava nightdress, s dubokim strana proreze za kukove, i prsluk protežu čipke, a sve je zadržao gore sa tankim remenjem.

Kao što ste nagnuti se olako mi vlazan poljubac, moje oči lutaju nad cijelim vas, ali uvijek vratiti u one oči kojima živost na mene. I osmijeh nježno kao što sam podići svoju ruku na moje usne i poslije ljubljenja prstom-tips pat kauč pored mene za vas da sjedne sa mnom. Čini se da ste se izlije na kauč, a između nas smo organizirati udoban položaj za nas obje. Nalazite se protezala cijelom dužinom, kukove nestled u moje krilo, i vaše glave i ramena cradled u ruci, tako da mogu doći do svoje usne s mojim vlastitim, a kasnije, ostali dijelovi od vas sa moje druge strane. Za sada, vi ste cradled u obje ruke, i ja sretno osmjeh na svoje duboko uzdah udobnost i zadovoljstvo što sam vas držati za mene.

"Read me, ljubavi, molim."

Nezno ljubljenje svoje čelo, nasmijana dolje kod vas, "What would you like?".

"Vi birate, što god bilo samo čitanje."

Podigoh knjigu sam bio čitanje, i to laganje protiv vas, a koristi se moje slobodne ruke za uključivanje stranicama dok nisam pronašao ono što sam bio obličje za, i na niskim glasom počeo sam čitati:


"Ja se ne smije misliti na tebe, i, umoran još jaka,
Ja mislio da se kloni vreba u svim slast --
Misao od tebe - i na plavom nebu u visine,
A u prolaz najslađu pjesmu.

O samo s onu stranu misli da je najljepša navala
To dojke, misli na tebe čeka, skrivene još svijetle;
Ali to nikada ne smije nikada doći u očima;
Moram prestati osim tebe cijeli dan.

Ali kad san u pitanju teško zatvoriti svaki dan,
Kada noć daje stanka do dugo gledati I keep,
I sve moje veze ja potreba mora labav apart,

Morati ćete skinuti moju odjeću kao položeni daleko, --
S prvim san koji dolazi sa prvim spavati
JA trčanje, trčanje ja, ja sam okupilo se na tvoje srce. "

Sonet je imao posebno značenje za mene. Imao sam ga pročitao sam mnogo puta nakon što smo se upoznali, prije nego što sam je pronašao hrabrosti da ti kažem kako sam osjećala, prije nego ti i ja postali 'nas'. Kad sam napokon ti rekao na ovo na jednom od onih mekih post loving puta kad ispovijed je tako lako, te je izjavio da sada, "naša pjesma". Ti me volio to pročitati i vi, i ja sam često.

"Da li to vas molim moju ljubav?" I šapne, gleda prema dolje da biste vidjeli svoje lice me gleda, znao sam pamćenja, kao da ste bili.

"Da ljubav, to mi se svidi jako puno," je mekan odgovor.

Jer dok mi jednostavno podijeliti ovaj put zajedno, dopuštajući plamen i glazbu za pranje iznad nas, napuniti sobu, s vama leži potpuno opušten u mojim rukama, a mi vam nježno drži za mene, moja glava naslonjena natrag na kauč, zatvorenih očiju. U toplini sobe, ja sam svjestan svog parfema, šampon jagode u kosu, sapun iz nedavne kadu, a druga puno više intiman mirisa i arome. Jedan od moje ruke lagano je stvaranje krugovima na koži ramena, ali na kraju moj mozak registrira činjenicu da povremeno napravite malu jaukati, a najmanji od drhtavice teče kroz vaše tijelo.

I lift my head, frowning i pogledati u lice sa zabrinutošću. "Jeste li hladno, dijete?" i onda sjećanja vatru osmijeh na gluposti napomena. "Jeste li dobivanje prevruć?"

Možete podići jednom rukom na moj obraz, nježno milovati, šaptanje, "Love, I'm getting hot, ali ne zbog požara." I osmjeh shyly na mene.

Kroz glazbu-inducirana maglu da je moj mozak, shvaćam što govoriš i tresti moje glave, ocajan sam od sebe. I osmjeh dolje kod vas, spuštanje glavi pritiskati moje usne protiv tvoje. "Mi ne možemo imati taj, možemo?", I odjednom sam svlada husky želju za vas, moja lijepa ljubav.Želim toliko, samo da vas smožditi protiv mene, silovati usta, svoje grudi, svaki pedalj svoje slavno tijelo, ali neću. Neću se slomiti raspoloženja, ona će biti meka, miran i jako, jako dugo, dokle god možemo i to napraviti.

Moje ruke stegnuti oko vas, potezanje protiv mene, kao što sam produbiti naše poljubiti. Vaša klizanje ruke oko mene i osjećam te pooštriti svoje držati na mene. Bliss. Absolute blaženstvo, da se osjećaju vas da poželite mi na ovaj način.

Naše usne se na vlastiti život kao što su pretraživanje i slajd, zatim dio jezicima kako bi se omogućilo da kopati i sonde. Moje srce udara na osjećaje, želeći da ovaj trenutak nikad kraja.Ukratko ja podići glavu i izvući iz moje usne tvoje, najsitniji praznina, ali čak i taj jaz donosi stenjati frustracija od vas, kao što ste gledati u moje oči da vidi što je pogrešno. JA premjestiti moj ruku sa svog ramena i leđa i dovesti ga u okrugli nježno četka kosu s lica, snaking moje prste u tvoj brave, vraćajući vašeg upitan pogled. "Čuvajte svoje ruke oko mene ljubav, bez obzira što mi je činiti, samo držati na mene, pustiti mene znati kako se osjećate, s rukama i ustima."

Uz pomoć te osmijehom, sretno sad da znate ništa nije u redu, i da sam planiranje za što molim. "Anything", ti šapat leđa, te s jednom rukom nacrtati moju glavu dolje da biste mogli nastaviti naše istraživanje međusobno usta. Postupno naše poljupce produbiti, usta otvoriti šire i šire, usne postaju moister, jezicima koji traži, ali kako se činilo da instiktivno znaju kada je to sporo, kad želeći postaje bijesan; oboje žele ovaj put u posljednje kao jedan od nježna ali intenzivne uzbuđivanje i voli, ne ljut spojke. To je previše poseban da plijen.

Ja uvjetno maknuti ruku s leđa, i radujem se osjetiti tvoj držati iza mene stegnuti na moju košulju, da se zaustavi svoje tijelo pada daleko od mene. Moja ruka kreće do ramena, miluje kožu s pero dotakne, koji vas stenjanje u moja usta protiv moj jezik, i ja te osjećam drhtati. Ja uz milovanje ramena i svoj vrat, ispod crvena griva i natrag dolje opet - ovaj put okupljanje nedosljedan remen vaše nightdress i odgurnuti svoje rame i na svoju ruku. Bez otpuštanja ustima (kao da bih ja želim, ja sam u nebo) sam do za tvoje ruke da ga nakratko maknuti od mene, tako da mogu spadati remen. To učiniti, zamijenite svoju ruku oko mene i moja ruka lagano pomiče gore i dolje meko meso, nala `u više shudders.

Sa remen oslobođen ja sada mogu premjestiti dio mider dolje i razotkriti prvi od svoje grudi. Kao što sam to, i moje ruke lagano okuplja svoje grudi u nju, osjećam se vašim rukama stezati oko mene za prvi put kao da gurati dojke u moje ruke, želeći više kontakt. Vaše tijelo se počinje izvijati se, ne puno, ali dovoljno za mene da znate ja sam vlasništvo učinak. Naša usta i dalje polako plesati sa svaki ostali, povremeno otcepljenja to samo kap svjetlo ukratko ganut na svaki drugi usne, vrijeme je da se duboko diše, da sporo senzacije. Kratko vrijeme ove pauze, naš susret oči i moje srce utrke na strast i uzbuđenje vidim u tvoje.

Moj um je hrvanje s malo problema, da je od skidanja ostalih traka, koja trenutno nestled između ruci drži ramenima i grudima. Ne postoji drugi način. Ja pauzu daleko od vas i lagano podignite vaše tijelo od mene. Čujem tvoj jaukati nad frustracija, vidi izgled zaprepaštenje na vaše lice. "To je ljubav u redu, samo treba doći do druge remen." Reljef na lice gotovo čini mi se smijati, ali neću, to će vas boljeti. Možete podići svoje tijelo lagano i uz pratnju poljupci svjetla gore i dolje vrat i ramena, ja slajd drugi remen off i podignite ruku putem. Sada. Sada možemo nastaviti.

Spremate se vratiti na svoj položaj, kad osjećam se ustručavati pogledati gore i na mene. Znam, jednostavno znam što pitate, a ja osmijeh i klimanje glavom na vas, ja sam steeling za ono što će doći. Sretno sami sjediti uspravno, vizija s jednim sočan grudi viri iznad mider svoje nightdress, drugi se bore za bijeg. Uskoro. Vi doći za gumbe za moju košulju, polako ih otpuštanje i naslonjene na mjesto mekani poljupci na mojoj koži jer je otvorena košulja. Ste završili svoj zadatak i gurati dvije strane apart, klizna ruke do mog ramena da ga odvojiti. Ja brzo slijeganje od prekršitelja haljinu i osmijeh to čuti tvoj moans užitka u ono što vidite. Su vam ruke drhtave, disanje postaje plitko i brzo kao što dođete na moj grudnjak, a koji se kreće iza svoje ruke oko mene, puštanje stisak i polako gurnite ga od moje ruke i bacite ga na podu.

Kao što je moje grudi, i još važnije, otkriva se moje bradavice, želja u lice je vrlo otvoren i donosi gruda u moje grlo. Možete pogledati gore kod mene na kratko, a zatim stavite usta lagano preko jedne bradavice, to crtanje u, lagano ga četkanje sa svojim jezikom. Oh goddddd, neću moći stajati previše toga. Ja vam omogućuju da dojiti za još nekoliko trenutaka, a zatim lagano nacrtati usta daleko. Oči letjeti brzo na moje lice, "It's OK ljubavi, Ali ja ne će trajati predugo i ako te to učiniti. Kasnije. Kasnije."


Uz blagi uzdah i klimanje, tvoj spuštati se natrag u moje ruke, nasmijana i drhtanje lagano kao što se osjećam da mi se sada pokazala bradavice nježno pritisnete prema vašoj koži, odmah iznad svoje grudi. Moja ruka stiže za mider Vašeg nightdress i sada drags cijeli komad dolje preko grudi, voli tvoj izdisaj kao ruba materijala je vukao više od drugog bradavici dojke.

Vaša ruke počinju stezati oko mene opet kako se osjećaš slobodno moje ruke počinju igrati sa te milovati svoje dojke, oba od njima, naprijed-nazad, sada miluje sa strane i ispod prsta dotakne što vas drhtati, a zatim stiskanje bradavice između prst i palac, što pomoć za nuždu te stenjati i dahtati kroz naš poljubac i podignite vaše tijelo prema meni. Kao što se zgražavaju, ustima otvara čak i šire dopuštajući mi da sonda ustima još dublje i moj jezik, bičevanje unutar vaših usta, polako, kontinuirano, sve do točke nastaje kada se povući svoju glavu daleko, dahtanje od neprekidnog napada na osjetila.

"Lover, molim, molim ......... ja ne mogu uzeti mnogo više. Molim." Oduševljen sa svojim suzdržanost tako daleko, ja ustima povući natrag na mene, praveći se da vas ignorirati, ali to je bio signal mi je trebalo.

Sada moja ruka grantovi dojkama odložiti kao što sam premjestiti Internet to kliziti dolje preko svoje bedro, tvoj bedro, jer daleko dolje svoju nogu kao Ja mogu doći. Naprijed i natrag, koristeći moje ruke miluju materijal preko meke kože, čineći vas peckati i dršću još više. Vaše disanje je vrlo brzo, pretvarajući se u tim ljupkim gasps svaki put sam miluju leđa i koljeno. Reaching out dug kao Ja mogu, ja skupiti materijal u moje ruke, to grupiranje gore i klizna polako svoje noge prema tvoj struk. Kao što se otkriva sve više i više svoje tijelo, moje disanje postaje naporan.Mirna. Moram ostati miran. Ovo nije vrijeme da se ponese, to se ne radi o meni, ovaj put je o tebi. Vaše zadovoljstvo.

Konačno, suknja od nightdress se sada okupilo na struk, uz steznik. Ja sam dopustiti kratak predah od svoje usne, svoje divno usta, i okrenuti glavi pogledati na vas. Soft puten bokovi, trbuh lagano diže, crveni plameni grm samo prosio da se dotaknu, kovrča se oko moje prste, a zatim one koji su duge, duge, seksi noge. Dubok uzdah bježi moje usne na ljepotu prikazani prije mene. Turning my head natrag na vas, vi ste me gledate, zadihan malo, ali još uvijek visi na meni, vaši prsti clutching na moju kožu. Oči su prekriveno sa željom, poklopci mekana i opuštene. Kao što sam posegnuti moje strane, to spuštanju na vaš trbuh, preko kukova, gore i dolje svoje bedro, Ja niže moje glave, a ne na usta na bradavicu, ona sisa nježno u usta kao da sam na crtanje slame.

Vaša leđa lukovi, guranje dojke na mene i dugo stenjati pobjegne od svog sada zurenje usta.Vaša glava lolls natrag na moju ruku, a ruke nastaviti njihovu očajničkom clutching at me. Kao što moja usta nastavlja lagano, oh tako lagano rušiti svoje grudi, kretanje naprijed-nazad između njih, moja ruka sada spustio preko vaše kovrče na svoje kapanje centar, a kao što sam slajd neki prst u vama, drugi stenjati je prisiljen od vas usana a ja osjećam svoje noge dršću.

Žele više, ja maknuti moj prst i podignite svoju nogu u koljenu, te otvaranje i do mene. Vaša butina je gotovo nekontrolirano drhtanje, ali te uprava to držati ga tamo. Moj prst se vraća u vas, u pratnji još jedan, a zatim drugi, kao što sam početi spor, ritmičku pumpanje unutra i van. Do sada, vi ste tako mokra, tako otvoreni, mogu dodati četvrti prst i ovaj put svoje jaukanje postaje jadikovati. Vaše cijelo tijelo dršćući, vi ste u blizini, tako da vrlo blizu. Vaše ruke su povlačenjem mi bliže vama, imajući svoje dojke u usta - stanje stvari sam vrlo sretan to održavati. Moja ruka nastavlja kliziti unutra i van, i iako želim toliko da ga ubrzati, ja ću držati ovaj ritam. Vaše tijelo i vaša osjetila su diktira brzinu svog vrhunca te bi čini se produžavanja probrane izgraditi.

Između gasps te uprava to vanjsko, "Pleeeeeeeeeassssssseeeeeee", dugo iskren očajnički stenjati za puštanje. Iako bih rado ovdje sjediti i jebi se za ostatak mog života, JA premjestiti moj palac na vaš tvrdi, lupanje klitoris, u isto vrijeme sisanja jače na svoje bradavice. Na prvi dodir tvoj hips lift prema meni, i vrisak, vrisak pravi je rastrgan od usta. I dodir jednom, dva puta više, nježan pomake, a vi eksplodirati protiv mene. Kao što podići kukove do mene, i gurati svoje grudi od mojih usta, ja brzo povući moje prste, sklupčati u moj palac i uz blagi push, moja cijela ruka jednostavno slajdove na svoje kapanje, čežnje, gladan centar. Ja ništa ne više, kao što ste sami gurati naprijed i natrag od mene, svaki potisak protiv moje duboko ugrađen ruku prisilivši zadavio krik iz usta. Vi val protiv mene, opet i opet i opet, u stvari, tako dugo svoje kao da te nikada se događa da se zaustavi.

Ja i dalje sisati i zadirkivati tvoj hard rock bradavice, ali ostavite mi ruka jednostavno odmara u sebi, osjećaj dršćući i pokreta svoj unutarnji zidovi od moje kože, kao što su napokon polagan i kukove ispusti natrag u moje krilo, ti cijelo tijelo slijeganja protiv mene, mojih ruku te drži - umor, lupanje, zadihan. Nježno, polako ukloniti moju ruku i dizanje iz mojih usta svoje grudi, ja vas skupiti da mi tiho, nježno potezanje skut svoje nightdress natrag na kukove i noge.

Nakon što je produženje vremena, ja mrštiti se u laganom zabrinutost, i tiho šaptati: "Moja ljubav ...?". Vaši kapci viti, ali ne otvoreno, svoju zadihan je usporavanje malo, ali tvoja prsa i dalje raste i pada duboko. Vi lizati svoje usne, hvata zrak i uspiju izustiti: "Ja sam u redu, samo neka mi vratiti dolje."

U reljefu sam ponovo organizirati svoj položaj, tako da sada glava leži u lopov jedne ruke, druga te držanje protiv mene, a kao svoje disanje polako se vraća u blizini normalno, te skrenuti više na vašoj strani, na mene i rotora noge gore. Ja sam za održavanje sadržaja te na ovaj način, sve dok ne ozdravi. Glazba i dalje svira, požar je još uvijek topao i blistav, ali sam feely vas jeza.Iako ja znam da nisu hladne, ja doći za mekani pokrivač zadržao na stražnjoj kauč i otvoriti, to polaganje preko vas, vi ga i konzervacija u mojim rukama.

Zatvorim oči sretno, ali kratko,afera sa starijom zenom dok kasnije postane svjestan kretanja i izbačaj u čuđenju što osjećam svoju ruku na moje grudi. Zatim ustima na druge kao bradavica je lagano usisan u usta i održava tamo. Gledam dolje kod vas questioningly i one nestašne zelene oči blještati se na mene, gleda me u svim nevinost. "Ti si rekao kasnije, ljubav. To je kasnije," i smanjuje oči, i dalje dojiti na mojim grudima, sami kovrčanje zadovoljno u mojim rukama.

Kraj ............... ili ne mislim na početku?

Нема коментара:

Постави коментар