Servis za upoznavanje

недеља, 21. март 2010.

oralno zadovoljavanje

Htio ga je vidio oko prije, ali nije mogao sjetiti njegova imena, onda odjednom je došao do mene: Vernon. ja je potisnuti smiješak kada sam mislio da, Vernon još conjures gore ribolov i Lunenburg za mene, ali tu je bio na studiju. smiješno, ja nikada ne bih mislio da bih se here.i 'd ga vidio na art-rave jednom, surađivati-slikarstvo ovom velikom platnu s kovitla zelene akrila. prijatelj prijatelja. on bi ispružio je u moje srce, jer je on bio prvi azijski skinhead sam ikada vidio onda. ja mislio da je kineski, ali mislim da mu je prezime Nguyen toliko je bio Vijetnamac.

I tamo je bio u studiju, na plesnom podiju,Svingeri znojenje se na neke techno ili druge. on je još uvijek oštar, kao i Andriju i ukusna misli Andrije bubbled gore kad sam pogledao u njega. dva, nisu mogli biti više različitih. Andrew je bio oko šest do sedam, plavook bijela-na čelu sja duša nježniji od magle.

Vernon je bila kratka, neznatno. on undulated vani, trance Belting iz iza moje glave i ja polako klimnuo, gledajući bedra kako je swirled daleko od mene. vruća noć, ja je zabada u sebi kao što sam se preselio u moj stolac, tokarenje daleko, a onda glas na mom ramenu, preko glasan zvučnik

"Ja vas sjećati, ali ne i svoje ime ..."

"Craig," odgovorio sam, "ti si Vernon, bio sam gleda na vas na podu." Ja odmarao svoje ruke na njegov donji dio leđa, on nije 'činiti se to misli. ono što on mora misliti, ja mislio, on je tako blagi i čist i gladak i malen i mene, kratka kosa ali zaliske i osoran dim-glas disanja na vratu. sjede, paziti da ne gurati ruku, a zatim odlučio protiv njega i oslanjao se na traci sa pogledom Barrington ulici. moja ruka počivala na njegov remen, veliki chunky remen od kože pokvario dobro u srednjoj dobi.

on je izbrisala glavu kao što sam imao ideju, privukao moju maramicu iz mog džepa na prsima i obrisala čelo, krpom njegov znoj a onda moj posjedovati. zagleda u mene, i bilo je neparan, jer nije mnogo gore izgleda kao da je u mojim očima. I ran moje ruke kroz kosu i svojim mlaznim osjetio, ostavljajući gladak mast na moj bokser. "Let's cool off", kazao je, a ja za njim, nemajući pojma što on znači. on je otvorio vrata i montiran stepenice, pod njim me sada, glava u ravnini s njim. on je otvorio vrata druge.

stan? Bio sam iznenađen, ali shvatio kao što sam vidio ono što mora da je njegova umjetnost na zidovima (ista zelena swirls, ista velika platna) koji je živio ovdje. iznad studio? čudan. to je cool iako, imao prozor air-con da zasvira svojom mokru kosu leđa dok je stajao ispred njega i motioned, iza njegove glave, s rukom.

dolaze ovamo. ili, uživati u hladnom zraku ...

dobro, otišao sam do njega i osjećala tako čudno kao zrak izrezati na moje lice kao što je razvedeno led-lopatice, icicles na moje obrve. ja ne prestaju, Hodao sam pravo do njega, gleda na to malo-dječak-magarca ispred mene i ramenima, tanka i definirani kroz svoju bijelu košulju zaglaviti kao jasan-kaput na ruke i leđa. Hodao sam pravo u njega. taj pojas ponovno, masivnim odmara na tankom kukova.

Zaudaralo je na toj razdaljini, i to je bio čisti znoj, bez cigareta, katran i kose-folikul-ulje tijelo smrdjeti poput moje mora da je, i ja puckered moj jezik u moja usta i potrča mokar, mokar poljubac na njegov vrat natapanje. on je rekao ništa, samo "hi craig" tako meka ja mislio da bi moglo biti netko drugi iza mene.

taj pojas je morao otići. to mi smeta više nego što mogu imati, mislio sam da nije imao pravo da bude omotan oko struka tako mali i ja nadala da to nije skrivao ćelav je tijelo dječaka, koji pola zastrašujući sjetio stvar iz tako davno. kopča je već otišao, pojas visi nad svojim hipbones, i ja doći iznutra pod majicu i osjetio želudac-gruba dlaka preko mesa nakovanj i hard-litica-ravno i ja poljubio opet, malo ga je na vrhu njegove lopatice , muscling moj jezik u krug protiv njega.

još uvijek ispred klima-uređaj, hladan zrak miniranje na mom golom čelo daje mi sladoled glavobolju, ja mu svuče polako, nije potez, on je teško disao, on ne nosi gaćice, a kada oni previše - veliki traper pala (gumb, dugme, tipka, tipka) na katu savršen mali penis ukus moj dlan i ja bio toliko iznenadila sam se preselio svoju ruku daleko, on se okrenuo, on je prešani u mene, polako, tvrd penis na odjeveni prepone topljenje dolje teže, još više.

pod svoju odjeću, njegova koža je bila tamnija, pa čak i na jakom svjetlu halogeni je nosio težak boj kad gola, crne kose poput ukrasa na njegove bradavice. Evo, miris još uvijek je čist, ali samo sam ljubila mu vrat, to rade više i više kao i njegovu glavu twitched našto ja zamršen moj jezik svojim arterija. ja ga pritisne meni, osjećaj tom svjetlu-tvrdo tijelo od moje odjeće.

"Ok?"

ja ne mogu pomoći, jer tražeći oči mu bijahu zatvorena i tako mi bog pomogne, izgledao je kao uplašeni sedamnaest ispred mene, akt u mojim rukama poput modela na zapadnom zidu.

"Ok."

tu je on, savršen mali dječak južnog kineskog blaga, te se preselio natrag u moje ruke magarca njegova, ona se kreće unutar rascijepljen. buns upravo oni koji su bili, pećnica, toplih i elastičan poput pekarnica život-djelo, a on je uhvatio moje druge strane, mokro je, valjanih njegov jezik i zube nad mojim prstima kao da su zaista bili prstima, a ne kao krupan bijeli / crni dječaci koji ih se kao da su mi kurac. blagosloviti ovaj mladi čovjek, mislio sam, on zna moje ruke su ruke, i osjetio sam ga grickati tiny mreže od dlan i rogoz prešao preko mene kao usnama pustiti.

jedino mjesto nije imao mišića ispostavilo da njegove stidne kosti, i neka se dugo yeagh od uzdah kao i pritisne jednu ruku u nju, magarca na moje bedrenjača, a one tri mokre prste prešani i borili se za prednost u tome toplo rascijepljen, da su donijeli, lako, a sa fige vječna sreća-zaštitu, finger-ga jebeni bez barijera, guraju kroz i vikao na nebo, jecajući gornjeg dijela tijela twirling krug kao ja držao koš i gurnula sam ruku prema magarca njegova, i voljeli ga. ja poljubi svoje vlasište, rodila u svijet kao hram redovnik, te ga je volio s ovim čekinjav prstima. ponovno. još jednom, a onda je opet plakao kao ja povući grubo, osjećaj stezanja kao što sam napustio tender-tvrd tijelo i whoosh zraka oko mene podsjetio me gdje sam stajao.

"Ja znam zašto vas je to učinio", rekao je oštar, teško disanje, a on scrabbled na mene, moje košulje na dalje, otvorite moje lete, mi još uvijek u moje cipele, i dok on svuče ostatak moje pokriti daleko potrča moje penis (tvrdo, gore ...) nad svojim kutni lice, u njegov nos, kosa, pase mu je uho, pauziranje to maknuti vunene hlače, dok je umočen u opet, njegov grubi mala usta što me skočiti kao što je napao moje kožice. i kad sam rekao: "Vernon" on je znao, i sada, nježne, valjane da kondom na svojim usnama brzo, malom usta iskrivljena oko moje debljine, tako su te riječi unmistakeable.

"Ja sam spreman" je ono što je rekao, svoja usta od mojih korijena. kroz svoje pauziranje, pogledala sam na zelene kovitla šumskih protiv njegove zid, on je premješten glavu daleko, a zatim dodiruje čelo na moje lopte, a zatim njegovim riječima, meka,

"Da. jebi me. "

Нема коментара:

Постави коментар