Servis za upoznavanje

среда, 17. март 2010.

seks sa sisatom plavusom

Dr. Clark Sierra sjedio tiho, dok Ethan i Sydney Harmon u svezi svojih neuspjelih pokušaja na seksualnu za protekli tjedan! "Doktor, ja jednostavno ne znam što još možemo učiniti", Sydney ponudio tiho, "mi smo pokušali sve što vam je predložen, ali ništa, to jednostavno nije radila!" "Je li to istina, Etan," doktor upitao tiho ?!? "Bojim se tako", odgovorio je žalosno, "ja pravedan licemjerje 'činiti se biti u stanju postići erekciju firma dovoljno imati polni odnos s Sydney!" "Što ti onda," doktor pitao Sydney?! ? "Pa, ponekad Ethan me zadovoljava sa svojim ustima na moju vaginu, ali druge noći moraju biti ispunjena je bio tako silan da sam bojao sam se na veliki crni dildo sam točno ispred njega!" "Kako je to učinio da se osjećate, Etan, "she ? "Samo grozan", odgovorio je tiho, "gledajući svoju ženu koristeći ogroman penis lateksa za napraviti posao sam trebao biti događaj je izuzetno depresivan!" "Rekao sam mu da mi je žao," Sydney sighed, "ali znaš kako je to, dr. Clark, kao žena znate da ponekad samo masivan erekcije unutar svoje vagine će učiniti! "

Dr. Clark Sierra nagnuo natrag u svoju stolicu, a promatrajući sredovječni par, a potom u mekom glasom upita: "Da li vas dvojica biti spremni probati nešto malo radikalan?" "Nije surgury," Etan brzo odgovorio, "ne put ću pod nož, pa čak ni za Sydney! "Dr. Clark chuckled malo prije odgovarate:" Ne, ne surgury, ništa kao da je na sve, ali to nešto što sam pokupila prošlog ljeta na izlet na Amazon rain šumu! "Nakon što je čuo da je, Harmons oba stavi malo bliže i radoznalo pitali:" Da li je to opasno? "" Naravno da ne, "Doktor je odgovorio tiho," ali to je tako snažan da je postupak radi li Ethan će biti prisiljen poduzeti Sydney upravo ovdje i sada u većini nasilnog način zamisliti! "" You're kidding, "Sydney odgovorio malo hoarsely", on će me uzeti samo sada i ovdje? "" That's correct, "ona proglašena , "jesu li zainteresirani?" Obojica su razmijenili poglede pred Sydney okrenuo leđa i kimnula dok govoreći: "Da, mi smo spremni, let's do it!"

Dr. Clark je otišao preko i dvostruko zaključan velikih hrastovih vrata, i nakon što provjerite da je to sigurno, ona je otvorena do skrivenog panel u zidu pokrivena knjigu slučaj i izvukao malu žućkastu svijeća od starog nosili kožni torbica! "To je tajna", Ethan upitao tiho: "čini dobro da bi bilo istinito?" "Ne hvala još me, gospodin Harmon," Sierra Clark je odgovorio brzo ", ponekad i previše dobra stvar je baš tako loš kao što nije dovoljno! "Obje Sydney sjedili u tišini ushićen dok liječnik udari jedan drveni utakmica i pažljivo zapaliti svijeću malo! "U redu, samo dah normalno i djelovati normalno," doktor naredio dok sjedi natrag dolje u svoju stolicu, "to će biti dobar pet minuta prije nego što ste reakciju!" Sobi okrenut smrtonosno miran kao sva tri od njih buljila u titranje plamena dok opor slatki miris prožet ured kao debela deka, dok se gotovo točno pet minuta nakon što je u Sydneyu počeo squirming nelagodno u svom sjedištu, dok nesvjesno miluje joj grudi kroz njezin pulover! Dr. Clark je također počeo fidgeting oko na svoje mjesto, dok joj disanje postaje otežano jer više utječe na gori svijeća joj je preuzelo i, dok niti jedna od žena je primijetio, Ethan penisa se širi brzo unutar njegove hlače i gaćice!

"Kako se osjećaš," doktor pitao s mekom stenjati? "M-moja vagina je apsolutno drenching," Sydney panted, "What about you?" "I ja", rekao je doktor gritted kroz zube: "Pitam se, ako Ethan ima još tvrdi kurac?" Bez govoreći riječi, Ethan je stajao gore, i sa rukama drmanje, undid njegove hlače i izložena njegova sada vrlo uspravan penis! "Oh my God," Sydney gasped dok klizi joj ruku unutar njezine gaćice i bijesno frigging joj slinjenje dijafragma, "h-on je jebeno ogroman, moram ga imati u meni, ohhhhhh boga mi treba da se penis!" Sierra Harmon nije bilo više liječnika pomažući joj bolesnika, ona je sada samo još ženu u stanje seksualne topline koji će učiniti sve da joj vaginu povrijeđeno velike erekciju, pa kako bi dobili skočiti na nju ženski suparnika, ona je doslovno ripped joj odjeću iz svoje tijelo dok je ona stajala gola pred Ethan dok lewdly zabadanje joj maca prema njemu u simboličan nude joj sex!

Brzo nakon odijelo, Sydney previše se predstavila na Etan, samo u njenom slučaju je legla na pod uz nogu širiti dok mahnito ukazivanje joj maca u uzaludnom pokušaju da ga namamiti u njoj! Normalno Ethan bi imali šest ili sedam palac erekcija u najboljem slučaju, ali je u njegov pojačani stanju uzbuđenja njegova montaža je također proširila do te mjere da je približavao devet inča dugo i raste! Njegov um je počeo vrti u očima dviju žena bezobzirno se prikazuje za njega, i baš kao i njegova montaža je ispupčen i daleko izvan svoje normalne dužine, dodatni krv žure u svoje prepone su dignuli u zrak svoje clits do točke da su se pojavili gotovo kao veliki kao omanji muške erekcije! Tri od njih sada mogla osjetiti njihov cijeli seksualne energije koncentrirana u njihovih organa, žene u njihovim clits, i naravno Etan u pod strani njegove glave ogroman kurac! Iako su obje žene su očajni osjetiti njegovu muževnost cijepanje ih širom otvoren, Ethan legao na podu između njih, a onda kao da su oni znali eaxactly što učiniti, Sydney montiran mu erekcija s njom ispupčen vagina dok Sijera Harmon podmiriti svoje dlakavi muf izravno na svojim ustima!

Syndey oči brzo su se preko glazurom jer joj je vagina se zlobno povrijeđeno Ethan's murderously debeli kurac, a njena sklonost da rock i tamo-amo na čudovište odmah izazvani nizom klitoris numbing orgazme koji ju je vrištanje na vrhu punim plućima, dok val nakon vala užitka oprana nad njom poput plime val rušenja na obali? Sierra Harmon, međutim, užurbano je brušenje engorged joj klitoris teško cijele Ethan's hot usta, grčevito pokušava poziciju joj klitoris, tako da bi struže preko svoje zube prije nego se trzanje na njegov vrlo uporan jezik! "H-How does it feel," Sierra mucao u Sydneyu, a ona je tekla duž poderan rub pred njom orgazam? "I on je jebeno velika i teško, baš kao što sam sanjao da će biti", rekla moaned tiho, "ona se osjeća kao što sam se jebeno bika i da je moja pička je na njegovo milosrđe!" "M-moj klitoris osjeća tako ogroman, "Sierra sighed," kao malo hard penis isplažen između nabora moja maca! "O Bože," Sydney panted, "Ja sam se uništenom i provalili brutalni razbojnik, ohhhhh myyyyy, osjećam se kao takve jebeni mala maca! "" Ona se osjeća tako divno da se maca, zar ne, "Sierra uzdahnu dok Ethan's jezik slithered u naborima njezine usne," samo razmišljam o na veliku erekciju i naše uske vaginas čini mi želite krema moje gaćice! "" Oh da, "Sydney hissed," samo mislite o našim dosta magaradi i vaginas bude pokrivena delikatesa malo para, svilene gaćice, dok je njegov ogroman montaža stoji gore jedini palac daleko spremni da nam se krši u većini začarani način !

Dvije žene nagnuo prema naprijed, pritiskom na svoje velike grudi zajedno dok ljubiti jedni druge duboko na usne prije nego Sierra gasped, "D-you don't samo ljubav viđenje čovjeka uzlijetanja mu kratke i imaju veliku erekciju ispasti samo visiti i njihove menacingly, kao što je to bio pravedan obličje za to pussy fuck! "" Možda je to razlog zašto oni pozvati ih jednog eyed zmije, "Sydney uzdahne tiho, dok joj maca srušila oko Ethan's masivni članica", oni su i za dobru oko topla pička! " Znate li što volim o velikom peckers, "Sierra moaned dok joj je orgazam počela joj overtaking? "O Bože," Sydney šapnuo dok gnječenje Sierra's big tits, "T-reci!" "Upravo sam vidio obožavam one vene ispupčen iz svih krajeva osovine i kap vruće precum visi od savjeta," ona moaned dok je za punjenje Ethan's usta s silovit dolje ulijte vruće maca sok! Sydney nije bio siguran da je ona mogla sperma opet u njoj iscrpili države, ali iz plave poput vijka munje i nazubljeni, Ethan je kurac počeo spamsing izvan kontrole kao svoj vrhunac poslao tuš rastaljenog sperma u Sydneyu bezazlen organa, koji samo prirodno induced joj slaba maca na još jednu zemlju drobljenje sperma svoje vlastite!

Dvije žene propali zajedno, ljubeći i nuzzling dok njihove pussies spasmodically ugovorenim nehotice u reakciji na njihove brutalno zadovoljavanju orgazme, Etan, koji je samo kratko pola sata prije nego što je bio u mogućnosti postići bilo kakav erekciju na sve, bio je već početak to stiffen u očekivanju drugog kruga jebeni! "Ne ćeš vjerovati ovo:" shell shocked Sydney šapnuo Sierra ", ali on je teško sve više opet!" Što sam vam reći ", rekao je liječnik s znajući osmijeh",upoznavanje sa kuckama nakon što ga je pokrenuti, ne možete ga zaustaviti! "

Нема коментара:

Постави коментар