Servis za upoznavanje

субота, 13. март 2010.

incest

on je sljedećeg jutra sam se probudio oko 10 sati. Bio sam polaganje udobno na krevet dok ja sjetio događaja od prošle noći. Također sam mislio na budućnost koja leže ispred. College je samo oko kutu, a na sreću nisam odlučio gdje sam htjela ići. Moj prvi izbor je bio UC Irvine i već sam stečen prihvaćen. Događajima prošle noći promijenio mišljenje, pa ipak. Bilo je nekoliko sati daleko od kuće i nisam bio o to napustiti sada kada sam napokon je stečen zajebavati moja mama. Rok za prihvaćanje ili odbijanje moje prijem je sutra i znao sam što sam bio idući u obaviti. Sam bio idući u ići community college koja je samo nekoliko minuta od moje kuće i ja sam će ostati u blizini doma, tako da je moja mama mogla postati moj ljubavnik za godine koje dolaze.

Pogledao sam okolo i bez moje majke nije bio u sobi. Sam ustao i obući kratke hlače i majicu. JA je otišao dolje to tražiti moje majke, ali ona je bila nigdje da se vidi. Provjerio sam u dnevni boravak, kuhinja, blagovaonica, prostor za igru, te u ostatku kuće. Sam mislio taj možda je ona van, ali onda sam je vidio hodati kroz ispred dolje sa svojim šefom, gospođa Jones. Mrs. Jones je vrlo atraktivna žena. Ona je stajala na pet stopa, šest centimetara. Ona je plavuša sa masivnim grudima i velika guzica. Ona je bila mala nosi suknje i uske majice. Ona je također imao na staklima i preko njih sam vidio najljepši par zelene oči i zagledao se u mene leđa sa paklen izgleda da je dao mi je hard-on. Nakon što je vidio ovaj seksi žena Odmah sam se osjećao moj penis kreten.

Gulped sam i rekao, "Hi gospođa Jones. To je zadovoljstvo vidjeti vas. "
"Zadovoljstvo je sve moje John." Ona je tada pogledala u moje raste montaža i nasmijala. Osjećao sam se moje crveno lice i okrenuti joj je rekla da oprostite. Moja mama, međutim, rekao mi je da ostane, jer je potreban da bi se talk to me.
"Mislim da je vrijeme da je znao istinu o meni John. Ja nisam žena mislite da sam ja. Ja nisam svetac ste oduvijek mislio sam i ti si o da biste saznali zašto. "
Bio sam zbunjen ne samo ono što moja mama je govorila, ali je gospođa Jones 'prisutnost. JA nije 'znati zašto je bila s moje majke i zašto moja mama je govoriti o tome, dok je ona bila u kući.

"Evo ga ide. Laura i ja smo bili u seksu za nekoliko mjeseci. Imam ne bio vjeran, svog oca i nadam se da me ne vide kao loša majka nakon znajući to. "

Bio sam šokiran i mislim da moje lice je pokazao ovaj izraz, jer gospođa Jones, ili Laura, bila je nasmijana. Nisam mogao vjerovati moja mama je bila vlasništvo afera sa svojim šefom. Ja također nije znao da moja mama je bio biseksualac. Sve to bila je vrlo intrigantna i našla sam se okrenuo na ovim vijestima. Pogledao sam kod moje majke i vidio da je ona gleda prema dolje. Hodao sam se k njoj i dao joj zagrljaj. Dok sam joj drži, ja moju ruku klizila kroz nju gaćice i osjetio da lijepim magarca njezin.
I neka ide na nju i reče: "Mama, ja ne bih mogao vidjeti kako ništa manje nego prekrasna žena si. Ja vas ne suditi i biti otvoren, moram reći da je to ogroman uključite za mene. "Dok sam to govorio sam vidio gospođa Jones i ona nije 'činiti se biti iznenađeni na upravo ono što sam rekao. Ona je tada rekla da već je rečeno od strane moje majke što se dogodilo između nas noć prije i da je našla da je to uzbudljivo i uključiti u nju. Gledao sam joj za nekoliko sekundi, a zatim joj uhvatio ruku, kao i moja mama i voditi ih do dnevnog boravka. Stavio sam gospođa Jones na kauč i nastavio sam da joj odjeću. Osjećao sam joj big tits kroz njezin grudnjak i poljubi joj vrat. Ja lizali joj uši i zasadili mokar poljubac na njene usne. Osjećao sam se moja mama sjedi pored nje i počela se ukloniti svoju odjeću. Mrs. Jones i ja francuski poljubi za nekoliko minuta. Tada sam počeo spuštati, a ja lizali joj grudi. Zgrabio sam joj grudi i počeo joj lizati bradavice i ona je počela jaukati gotovo odmah. Gledam moje desno i naći moja mama igra s njom maca. Ja umetnuta dva prsta na njoj pička i osjetio sam mokro joj maca biti vrlo vruće. Nakon nekoliko sekundi sam nastavio sisati na gospođa Jones tits dok sam ja stavio prste u usta.
"Mmm ... Oh my God, Stephanie. Vi tako dobar okus. To je bio dva tjedna previše. "Nakon što sam shvatila da je to moja mama nije stečen doma do kasno u noć prije dva tjedna. Ona je nazvala i rekla da je u uredu i da je idući u biti vrijeme. Nakon zamišljajući kako moja mama i njen šef je bio jesti jedni drugih maca sam osjetio moj penis siromaštvo neki release. Ja skinula ostatak Laura odjeću i počeli joj gori. Ja polako umetnuti moj kurac u njoj maca i osjetio je da se pomalo zbijeno. To je bio iznenađujući jer je bila 45-godišnja žena s dvoje djece. Uživao sam to, međutim, i počeo da pumpa jače. Laura zgrabio moju glavu i poljubila biti grubo i postaviti joj noge oko mog struka, dok sam ju jebao. Za moje pravo ja mogao čuti moja mama je moans kako je ona kreće u svoje prste i iz njezina maca. Bio sam bombardovanje Laura u ovom trenutku, a ona je dobivanje blizu prvog orgazma dana.

"Oh! Mmm ... Oh! Da! Just like that. Brže! Oh my God! Jebi me! Oh! "
Nakon pet minuta sam osjetio kao Laura drmati i njezine noge zategnuti oko mog struka nastoji poduzeti sve moje penis unutar nje. Nakon što joj orgazam subsided I poljubi je nježno i ona je umetnut njezin jezik u moju. Slina je vodio sve do mjesto i uživala sam mokro joj poljubac. Osjećao sam jedna od njenih tits sa moje lijeve strane i sa moje desne strane sam osjećala ogroman joj dupe. Ja zaglavi dva prsta u šupak, a ona joj moaned kroz naše poljupce. Nisam zaboraviti moje majke i dobio sam od od Laura. Rekao sam moja mama i Laura dobiti na 69 poza, tako da su mogli uživati u međusobnim jezik na svojim clits i tako da sam mogao jebati moja mama odostraga. Oni su učinili ono što sam rekao i da je nastavio jesti svoju pussies. Imam iza moje majke i stavite dva prsta unutra Laura usta tako da sam mogao iskoristiti joj slina kao podmazivanje. Nakon što je lizali prste sam ih doista traju, novi moja mama je šupak. Sam mogao reći moja mama je uživajući zadovoljstvo je dobila od Laura's jezik i od moje prste. Sam se preselio u moje prste i iz nje sve dok joj se anus dobro lubed. Tada sam počeo da umetnuti moj veliki penis unutar nje i ona je počela jecati još više. Ja polako gurnuo u početku, ali onda sam se postupno Sped up. Ovo troje je stvarno rade za nas, jer moja mama, Laura i ja smo bili jedni sišli u isto vrijeme.
JA ganut moj kukove naprijed-nazad dok sam jebeno moja mama i ja mogao osjetiti Laura počinje sisati moje lopte. I moaned kao i dalje pumpa i povećati moju brzinu. Dvije minute kasnije moja mama nije ni mogla jesti Laurin pička jer je bila previše zauzeta vrišti u zadovoljstvo. Bio sam toliko uključen u ovom trenutku da je moj penis se činilo da postane teže nego ikada prije. Laura u međuvremenu je lizanje moja mama je klitoris, a ona je masiranjem mog kuglice sa svojom mekom rukom. I onda moja mama je uhvatio za kosu i izvukao ga na leđa kako bi gurnuti dalje u njezin šupak. Moja mama vrisnula, ali sam nastavio ubosti i bez usporavanja. Stavio sam ruke na moja mama je želudac kao što sam povijen prema dolje i poljubi joj ramena. Malo sam joj malo, a ona neka se malo cviliti. Dvadeset minuta prošlo je i sam osjetio kako moj kurac je dobivanje spremna za puštanje snažan količinu spermija. Vrisnula sam i rekao, "O moj Bože! Želim da dođe, mama. Ja ću doći u sebi. Fuck! Mmm ... "
U tom trenutku sam osjetio moj kurac i ja ejaculated brnjica unutar moja mama je šupak. Ona je vrisnula, kao i sam nastavio gurati i izvan nje. Moja mama drmati kao ona joj zaobljena leđa, a ja poljubi joj vrat. Nakon minutu ili dvije sam dobio od kauču i ona je dobila od Laure. Pao sam na stolac koji je bio u blizini i pokušao ponovo moj dah. Moja mama je sjedio na kauču kao Laura nastavio masturbira dok gleda moj penis. Ona zatvorene oči i povećanu brzinu joj prsti da uđe i iz nje pička. Moja mama i ja gledao kao što je ona i dalje zadovoljstvo i sama za par minuta dok je ona oko koje dolaze. Sam ustao i postavio moj penis unutar moja mama je usta i počela ga sisati. Pogledao sam je Laura počela glasnije stenjati i njezine sokove iz nje prolije. Stavio sam svoju ruku u njoj maca i nakon što mi prsti bili su pokriveni s njom sperma sam ih stavio u usta. Ona kušati ukusnu i njezin miris bio opojan. Ja lizali prste čist i osvrnuo se na nju. Ona mi je dala malo sladak osmijeh i rekla da želi moj penis unutar nje. Moja mama prestao sisa moj pijetao i reče: "Zašto ne vas dvojica se ovo gore dok sam ja nas pripremiti nešto za jelo. Mislim da je tvoj red da se osjećaju Laura moga sina veliki penis ovna gore protiv vas i da ne svršiš kao da nikada prije sperma ".
Laura odmah ustane i uze moju ruku,napaljena kao da me dovodi do moje majke u sobu. Očigledno je znao gdje je sve bilo i znao sam da mora da je u tu sa moje majke nekoliko puta, kada nitko nije okolo. Kada smo u sobi je skočio na vrhu mene i počela me ljubiti. Sam se vratio joj ljubi baš kao i strasno i našim jezicima plesala oko dok sam šetao do balkona gdje je noć prije nego što sam imao jebeno moja mama neprestano i memorably. Sam je smješten na rubu i to je opasno, ali je napravio Internet više uzbudljivo. Laura nagnuo nazad i polovica tijela joj je bio apsolutni preko ruba balkona. Bio sam prilično jaki, pa ipak, i sam mogao držati joj sa lakoćom. I gurnuo moj penis unutar joj pozivajući maca i počeo joj sići. Bio sam u potpunoj kontroli i ona nije imala problema mene vjerujući da zajebavati joj pravo i da ne dopustite joj pada. Sam ju je držao s moje desne ruke i sa moje lijeve ruke uhvatio sam joj tits. Ja ih masira i da se koristi mojim palčevima trljati joj bradavice. Ja izvukao Laura je maca na svoj penis i polako vanjska strana. JA je uzeo pogledati Laura i shvatila ona je bila druga najljepša žena koje sam ikad vidio. Moja mama je ostao moj prvi prioritet, ali sam znao da stvari između Laura i sam mogao nastaviti cvjetati idućih nekoliko tjedana ili mjeseci. Sam povećao brzinu moje malo i Laura počela stenjati. Ona je vrisnula i reče: "Jebi me! Oh Lord! JA pravedan hatar tvoj pijetao tako osjeća u meni! Mmm ... tvoja mama je bila u pravu. Oh! Bog! "
Petnaest minuta prošlo je i sam bio počinju da se u neposrednoj blizini cumming. Laura onda je došao gore i počeo ljubiti moje lice. Izvukao sam joj blizu mene i poljubi joj grudi. Ja isisan na nju bradavice i ona moaned. Zgrabio sam je i nosio je da moja mama u krevetu. Nastavio sam joj jebati, a deset minuta kasnije smo oboje došli u isto vrijeme.
"Oh fuck! I'm coming! Uh ... Uh ... Uh ... Oh my God! "Laura je sperma tekla sve preko moje noge i moja sperma napuni joj maca.
"Vi ste veliki zajeb, Laura. Ne mogu vjerovati da nisam znao o tebi i mama prije. Ja bi ste uzeli u moj krevet, a vi svi jebeno noć nekoliko puta. "
Mi legao u krevet za nekoliko minuta prije nego što smo čuli moja mama kaže da je hrana bila spremna. Ja sam ustala i pokupila Laura. Poljubila sam je dok sam išao dole i na kuhinju. Moja mama je tada rekao: "U redu dečki vas, bolje vam prestati ljubiti ili ću dobiti ljubomoran."
Stavio sam Laura i otišao dolje na to moja mama. Zaglavio sam prst u moje mama maca, (ona još nije stavljen na bilo koji odjeću), te joj je rekao: "Ja i dalje će vas jebati tako dugo dok vam mi omogućiti da i vi ostati moj prioritet. Nemojte ga zaboraviti. "Onda sam maknuti moj prst i on zaglavi unutar njezina usta. Ona ga lizali i moaned tiho.
Mi smo svi jeli, a nakon posljednje zajebavati s Laurom, otišla je. Moja mama i ja krenuli prema mojoj sobi ovaj put imati puno više sati od seksa. Pokušali smo raznim položajima i učini sve što smo mogli sjetiti dok smo bili oboje iscrpljeni. Dok smo bili na krevetu, držeći jedan drugoga, rekla je: "Znaš, Laura nije samo jedan jebeno sam okolo sa za posljednjih šest mjeseci. Tvoj prijatelj, Karen, također je moja. Ona je tužan dan nakon što je ona razbijena sa svojim dečkom a ona je došao u potrazi za tebe, ali si otišao. Sam utješio nju i jedna stvar vodi do druge i prije nego što sam to znao, svi smo bili više jedan drugoga. "
Bio sam zapanjen. Nisam mogao vjerovati Karen i moja mama je jebeno! Karen je bio moj najbolji prijatelj. Mi smo učinili sve zajedno. To je malo neobično za čovjeka da se najbolji prijatelji s djevojkom, ali da je kako je uvijek bio s Karen. Nikad nisam mislio da će napraviti nešto poput ovoga, ali ona je o to objasniti stvar ili dvije da me čim sam prestao jebeni moja mama.

Нема коментара:

Постави коментар