Servis za upoznavanje

понедељак, 29. март 2010.

ljubavna prevara

To je bio dug dan i bio sam posebno umoran. Moj novi promocije u viši potpredsjednik je bio prekrasan karijeri potez i značila puno više novca, ali to je ujedno značilo puno više stresa. Dugo vremena, loša hrana i nema seksa uzimao svoj danak. Steve, moj bivši dečko je izgubio strpljenje i stvarno, nisam mu kriv uopće. Bio sam zvučanje poput slomljena rekord stalno govoreći mu da je moj raspored bi se smiriti, a ja bih imati više slobodnog vremena. Nakon nekog vremena on je prestao bih ga kupuju, a ja bih prestao pokušava ga prodati. Bio sam spreman na to da odnos umrijeti. On mi je ojađen sa njegov razgovor u braku, jer ja još uvijek sviđa moj neovisnost. Međutim postoji jedna stvar koju sam propustio o njemu. Spol. Ona je postala malo rutine i predvidljivo, ali to je bio siguran i to je bio stres-reliever.

Sam stavio moje glave dolje na moj stol i pokušao se sjetiti kako dugo ga nije bilo. Možda tri tjedna? Još uvijek sam volio moj posao i ja ljubio moj ured. Voljela sam napajanje i upravljanje sam imao. Ja bih radila teško doći na ovo mjesto u mojoj karijeri. Predsjednik je bio daleko puno i nije mikro upravljati. JA ljepušan velik dio ran mjesto način na koji sam htjela. Moj život je bio sve što sam htjela, osim za sex dio. Moja najbolja prijateljica Melissa je uvijek bio težak da bi mi za izlazak s njom. Ona je dobra točka. Ako JA nije 'primiti se svako jednom u neko vrijeme, kako je sam trebao sastati bilo tko? I, ako sam nikada nije sreo nikoga, kako bi ja ikada dobiti položio opet?

Kao što sam mislio kroz sve te stvari koje sam čuo šum na vratima mog ureda. Pogledao sam gore i vidio čovjeka održavanje stoji tamo, naslonjena na njegovu metlu. On je bio me gleda i smiješi iskrivljen osmijeh. "Jeziv", mislio sam i swiveled moju stolicu tako da je moj povratak bio je to njemu. "Nisam siguran tko misli da je on ili koji on misli da sam ja. On je bolje biti oprezan ipak, "mislio sam. "Ja mogu dobiti ga je otpustio."

Ja neusiljeno okrenuo leđa i oko njega je nestalo. JA odlučio je da saznate tko je on i njegov uporište otkaz. Da, moja snaga ide na moju glavu, ali JA nije 'briga. Ja se okupili moju torbu i radova za sljedeći dan i izašao iz ureda, zatvaranje vrata čvrsto iza mene.

Došao je ponedjeljak jutro u mene teretni vlak. Ured je u metežu jer je predsjednik mom odjelu je bio uhvaćen u aferu sa ženom CEO. Nije dobar potez karijere za njega, ali odlična prilika za mene. Ja zaplijenili priliku i prebacio u viši stepen. Kontrola štete, narudžbe i planovima za tjedan letio iz mojih usta kao što sam zapovjedio soba i ureda. Do kraja dana sam uspješno bih izbjeći bilo kakve javne ispadanje iz krize i ja bili čvrsto ukopane kao go-do osobe za štetu kontrolu. Ja bih okrenuo situaciju u moju korist, a bio je umrežavanje, politikanstvo i schmoozing. Bio je to težak posao i bila sam iscrpljena. Te noći sam ponovno pronašao sebe sama u svom uredu s glavom na mom stolu. Svatko je ostavio sati i bio sam završnu papirologiju, ali dan je dobiven za mene. Počeo sam drijemati kada sam čuo buku. Pogledao sam gore i vidio čovjeka od održavanja petak navečer. On je bio naslonjen na njegov metlom opet i gleda u mene sa taj glupi iskrivljen osmijeh na njegovo lice.

Dao sam mu prljave izgled koji bi trebali imati ga stavite na njegovo mjesto, ali umjesto toga on je ušao u brazenly moj ured.

"Mogu li vam pomoći?" Upitao sam.

"Ja sam tu da čisti svoj ured", rekao je on.

"Pa, dobro onda, rekao sam. "Dobijte na s njom."

Kako je počeo pražnjenja kanta za smeće, sam otišao do prozora s pogledom na grad. Imala sam veliku pogled na svjetla i građevina još sam nikada nije uzeo vremena za uživati. Bio sam svjestan održavanja čovjeka kreće oko uredu iza mene, ali sam izgubljena u svjetla. Moj um je počeo skitati i završio natrag na činjenicu da je upravo sada događa na četiri tjedna otkako sam bih imala spolni odnos. Našla sam sanjarim malo kao što sam gledao održavanje čovjeka odraz u prozoru. Bio je strašno lijepo izgleda. Plave oči koje crinkled na rubovima, neredu svijetlo smeđu kosu i unatoč kombinezone, ne bih mogao reći da je velika tijela. Lean i mišićav ...

"Prilično, zar ne?"

"Što?" Bio sam iznenađen. On je govorio za mene. "Što si rekao?"

"Rekao sam da je prilično zar ne? Pogled? "Rekao je.

"Da, to je," Okrenuo sam se vratiti daleko od njega. Ja stvarno ne želim da se u razgovoru sa ovaj tip. On je bio lijepo izgleda i sve, ali mi je potrebno zadržati ga u njegovo mjesto. Napravila sam ga politika ne mogu družiti sa suradnicima kamoli s čišćenja pomoć. Sam se vratio u moje sanjarenje i pokušao to odgonetati plan da ševe. Dok sam ja mislio, JA je zadržao gledajući ga u odraz u staklu. Prokleta je bio dobro izgleda. Nešto o tim plavim očima.

Pakao, on govori da me opet.

"Što?" Rekao sam dok pitate zašto on nije mogao činiti se to uzeti savjet.

"Rekao sam, izgledaš naglasio večeras. Kao i možda ste imali stvarno teško dan. Hej, zašto ste još uvijek ovdje ovaj kasni? Zašto ne se kući sa svojom suprugom? Ili možda tvoj dečko? ", Upita.

Ok, to je bio predaleko. "To nitko od vaše poslovanje. Samo čist moj ured i ostaviti, rekao sam s toliko autoriteta kao što sam mogao prozivka. Plave oči ili ne održavanja čovjek nije imao posao od mene traži nosat pitanja poput toga.

"Nažalost, ne znači uvrijediti", kazao je kako je postignut dolje na podu kod mene. "Vi ste dobili neke bilješke papira ovdje. Pretpostavljam da ste propustili kantu za smeće? "

On je bio na podu sada, pravo na moje noge. Kutovima očiju crinkled dok je nasmijala se na mene i osjetio sam nešto toplo. On je bio put previše blizu i činilo se da nemaju namjeru odmiče. Osjećao sam vlažnost između mojih nogu i goosebumps na mojim rukama. Nije trebalo dugo ovu podići komadić papira.

I stade i gledao dolje na održavanje čovjek. On je bio samo centimetara od ruba moje suknje i golim nogama. Kasnije Melissa bi se reći da je kritični trenutak. Ona bi se reći da sam gledajući ga predugo i moj pogled je bio poziv, ili možda ne toliko kao što je bio poziv prihvaćanje njegov poziv. Bilo kako bilo očito sam poslao signal i naravno, nisam ništa da zaustavi ono što se dogodilo sljedeći. Umjesto toga sam opušteno po prvi put u nekoliko mjeseci.

Bio je vrlo sporo i gotovo oprezni kao svoju ruku brushed unutrašnjost sam gležanj. On je napet glavu na jednu stranu podigao obrve kao da je pita da li je u redu. Ja ne mogu govoriti ili obaviti mnogo ništa tako da sam gledao kroz prozor u grad ispod. Sam ga osjećao stoje, ruku kreće lagano, škakljanje unutar mojih nogu dok je on stajao iza mene. Bio bih podigao moju suknju u leđa i ruku odmarala na samom vrhu unutar moje bedro. Zatim je prisutan jedan podlaktice u moj gornji dio leđa, tako moje lice i grudi su pritišće uz prozor. Svojom slobodnom rukom je stigao u oko i ispred moje gaćice. Noge su između mina i on ih scooted prema vani. Mogao sam se preselio, mogli su ga gurnula off, ali to bi uzeti više truda onda sam htio dati. Njegov prst radio brzo, ali glatko kao on izdvajali moje usne razdvojene i stroked. Duga, spora udaraca sa stražnje na prednje. I moaned. Bio sam već mokra od njega dira unutrašnjost mojih nogu i sve one tjedna bez seksa me nestrpljivi. Preselio sam se malo, pokušava potaknuti ga da požurite, ali umjesto toga on je prestao. On cupped ruku čvrsto iznad moje klitoris i održao mi teško.

"Ostani ipak, šapne blizu moje uho. "Ovo je moj show. Ja sam zadužen za sada. Vi ćete učiniti kao što sam rekao. "

Normalno da bi me jako pijan, ali umjesto toga sam dobio vlažnije i toplije. Internet je uzeo sve moje volje, ali sam poslušao i stade. On je nastavio moždanog udara me u taj spor i ritmičku put dok, konačno, sam došao. To je bio dug i intenzivan. Moja koljena otišao sam slaba i nagnutom prema natrag u njega. Održao je moja struka kao što sam potonula na pod. Ona je zauvijek jer čovjek je to učinio za mene. Intenzitet je nešto što bih zaboravio. JA mogao 'sjećati se posljednji put sam bila slaba od orgazma. Osjećao sam ga premjestiti dalje od mene, a ja odmarala glavu na zidu. Nakon nekoliko minuta, ja ponovno neke pribranost i stajao sam mu reći da to nikada moglo dogoditi opet i da inzistiraju na njegovu diskreciju. No, njega je nestalo. Nigdje biti pronađena. Tu sam stajao u sredini moj ured. Moja suknja oko mog struka i moje gaćice oko koljena. Što turšiju. Predsjednik pravedan je dobio konzerve za spavanje oko sebe i tu sam ja diddling održavanje čovjek u svom uredu.

***

"Ozbiljno, ti vrsta pitao za to", rekao je Melissa telefon sljedeći dan. "Mislim, mogli ste ga zaustaviti u bilo koje vrijeme i ne reći ili učiniti ništa. Nemojte se osjećati loše Sammy. Vi očito je bila potrebna, a vi vjerojatno nikada ga vidjeti ponovno. Bilo je jedne noći stajati, samo uz čišćenje dečko! "Melissa smijali mene.

"Hvala za ohrabrenje, rekao sam. "Moja najveća briga je da će nešto reći. Trebam li ga je otpustio? "

"Ne, ne bih. Samo ne džabalebariti postoji više tako kasno i za nekoliko tjedana će biti kao da nikad nije dogodio. Ne vidim ga tijekom dana, zar ne? "

"Ne, ne, rekao sam.

"U redu onda. To nije ni biggie. Samo što god učinili, nemojte to učiniti opet, "rekao je Melissa.

"U pravu si. Dobar savjet. Hvala dragi. Vidimo se, u redu? "

"Vidite, Bye", rekla je i obješen.

Melissa je bio ne samo dobar prijatelj i da stranka sa, bila je i pametna djevojka. Imala je mudrosti, a ona mi je stalo. Njezin savjet je bio dobar i sam to znao. Apsolutno je potrebno napustiti ured rano te večeri. JA je znao ovaj. Rekao sam ja to. No, otišao sam o danu stvaranju raditi za sebe pa sam imao izbora nego da rade do kasno. Bio sam znatiželjan vidjeti ako on bih se vratiti i ako je učinio, što će se dogoditi. Plus, ja sam još uvijek rožnat.

***

Zadnja osoba na kraju otišao u noć, a ja naselili u moje uobičajene rutinske kasno noću dorade papirologiju i dobivanje spremna za sljedeći dan. Sam počeo raditi na projektu bih ponudio za napraviti, ali sam zadržao bliski oko na vrata. Svakih nekoliko minuta uzbuđenje bi prolazio kroz moje tijelo i kad sam leptire u želucu. Osjećala sam se kao školarka čeka dječak sam drobljenje na hodati po. Sam se idiot i dao sebi razgovarate. Imao sam na umu da sam izvršne ovdje. Ja sam jedan glavni. Kada, i ako, se vraća samo ću mu reći što je što. U sredini mojih obrazloženjem, sam ga primjetio na vrata ponovno. Moje ruke počeo tresti i sve inteligentne razmišljanja bih samo prošla u mojoj glavi flew out prozor. I neka moje oči zaključavanje na njegov kristalno blues.

"Hello," rekao je.

Čuo sam Melissa glas u mojoj glavi kao mantru. "Što god učinili, nemojte to učiniti opet, tko god te obaviti, dont 'učiniti opet." Ona je bila pravo i odlučio sam se profesionalno pod svaku cijenu.

"Hello", rekao sam nazad. Tada za dobru mjeru i pokazati sam bio zadužen, rekao sam mu: "Možete završiti ono što ste započeli sinoć."

On se nasmijao i ja o umrla. Nisam mogao vjerovati bih rekao da. "Mislim čišćenje, rekao sam zvuče tako jako lame.

Smijao se i očiju crinkled opet. "Ne", rekao je on. "Mislim da ću završiti drugi projekt počeo sam sinoć. Ne mislim uredu je ono što je prljavo. "Preselio se prema meni.

Instinktivno sam rekla: "Ne, stanite!"

On je zaustavio i pogledao me.

"Ne želim to učiniti, rekao sam.

"Dobro," rekao je i okrenuo mu košaricu. On je počeo pražnjenja smeće onda je uzeo čašu čistač to tragove moje ruke i lice ostavio na prozoru noć prije.

Gledao sam ga nekoliko minuta, ispuhati i razočarani. Nisam bio siguran što sam htio, ali sam bio prilično siguran to nije bilo to.

"Žao mi je. Nisam tako mislio na zvuk, tako oštre, rekao sam. "Im 'ne potpuno siguran da ne želim to napraviti ... što god to je."

On je pogledao u mene. "Vi mi reći, da ili ne", kazao je.

Sam oklijevao za oko onda drugi rekao da.

"Dođi ovdje", rekao je on.

Hodao sam s njim i bili mu. Bio sam potres s uzbuđenjem i anticipacija. On je posegnuo nježno i stroked moju kosu. Tada se preselio u ruke pred moje bluze. On je poderao ga otvoriti u jednom pokretu.

"Oh!" Rekao sam kako potez je uzeo moj dah. Stigao je do iza njega i izvadio nož. Sada sam jako uznemirio i bio uzimajući gotovs to vrištati kad su u jednoj brzo, glatko pomicanje on izrezati ispred moje grudnjak. Moje grudi popped out i sam bio izložen. Ja oslanjao nazad prema mom stolu i ja ohrabrila sa mojim rukama.

On je stajao leđa gleda mene, gleda na moje grudi za ono što se činilo zauvijek. Sekundi donio i moje bradavice dobio teže i teže. Htjela sam vrištati "samo mi diraj!", Ali sam znao iz svoje reakcije na moje zahtjeve da je to njegova igra i on bi to učiniti svoj put i svoje vrijeme. Na kraju je uzeo obje bradavice u samom savjete svojih prstiju. On je stisnuo tako teško sam pomislio da bih ih skinuti. Kad nisam mislio da bih mogao stajati ga više, objavio je svoj držite na trenutak. Tada je počeo opet, ovaj put ih valjanja i prešanja. On je izvukao i stegnut tvrdo, nježno, on tickled i zadirkivali. Osjećao sam se moje glave roll leđa i zatvorene oči. To je ono što ljudi značilo kada su rekli riječi "probrane bol." Njegov dodir spalio kroz moje bradavice i grudi i ravan to moja utroba. Ja shuddered i bio je zapanjen realizirati orgazam bio zgrade. Ja nikad ne bih imala orgazam od vlasništvo grudi dotaknu, iako u biti pošten, nitko nikada nije me se to dotaknu kao što je ovaj prije bilo. Nakon nekoliko minuta ukusna boli, osjetila sam valove početku i shuddered od glave do pete. Održavanje čovjek me gurnuo na stol i nagnuo nad mene.

On je šapnuo: "Budite spremni za mene sutra noć. Ne želim imati ovu raspravu opet. "Zatim je okrenuo i ostavio me devojke za upoznavanje polaganje postoji preko mom stolu, grudi izložena, iscrpljeni, ali sretni.

***

"Oh My God! Ja vam ne mogu vjerovati! "Melissa vikala u telefon sljedeći dan. "Što to radiš? Sammy! Te su izgubili svoje mišljenje! Jeste li će početi dating taj tip? Kako se on zove? Hoćete li džabalebariti opet večeras? "

Bila je lud. Bila je pravo, previše. Sve što je rekao je bio u pravu. Jeste li očekivati odnos s ovog tipa? I, što je njegovo ime bilo? Tko je bio?

"Pa, da li vi znati ako si siguran? Mislim kakav je to tip? Zabrinut sam o tebi, Sammy. Nemojte ga opet vidjeti, ok? Obećaj mi, ok? To je samo zastrašujuće. "

Kad sam napokon je dobio riječ u ivicom naprijed Rekao sam da je Melissa pravo i Znao sam da je bio u pravu. Rekao sam joj ja iskreno ne zna gdje će ovo ili ono što se događa. Ne, nisam znala ništa o njemu, čak ni njegovo ime, ali on je bio sladak. Bio je nježan i je odustao.

"Znate, Melissa, on je učinio sve. On nije tražio ništa za sebe. To je sve bio oko mene. Da li znate koliko dugo je erotski prošlo otkako je sve bio oko mene? "

Kao što sam govorio sam shvatio da je razlog zbog kojeg sam bio zainteresiran. Da, to je bilo vruće, ali ovaj čovjek koji je imao ništa za dobiti i ništa za izgubiti izabrao da mi zadovoljstvo. Znao sam da je sišli na to previše, nisam idiot. No, pa što? Puno dečki sići na stvari puno gore nego daje čudne žene različite paket od orgazama.

"Pa, što ćete učiniti?" Melissa upita.

"Ne znam", rekoh, i ja stvarno ne znam.

***

Te noći sam bio nervozan. Pametan, inteligentan dio mene je znao to je bio ludi. Nisam imao pojma tko je taj tip bio ili što je bio spreman. On je uzeo ništa za sebe iz tih susreta. On se nije sile, u stvari, upravo suprotno, a ipak sam osjetio primoran neka čini što god je htio. Osjećao ljubavni sastanak sam se kao da sam izvan kontrole i da će neka čini ništa bez njega zaustavljanja. To mi je uzbuđen i prestrašen u isto vrijeme. I, kako bi je još gore, više uplašeni postao sam, više sam izazvao. Bio sam pijan.

Čim sam mislio da potpuni onda on pojavio. On je stajao na vratima s nečim u ruci. Pogledao sam pažljivo i kad sam shvatio što je to sam potresao glavom "ne" kao što sam istovremeno dobio mokra i topla.

"Nemojte mi reći 'Ne'", rekao je on. "Sjetite se, rekao sam vam da se spremna za mene."

Sam klimnula glavom. JA nije 'morati ostati. JA nije 'morati držati igranje igre još uvijek bih napravio moj izbor. Borila sam disati. "Ja sam samo ne siguran, rekao sam.

"Pa, ja ne idem da prose. Ja ću ostaviti, a mi smo završili. Nećete me vidjeti opet, "rekao je kako je okrenuo i otišao do vrata.

Prije nego što sam mogla sam zaustaviti, Zvao sam se. "Ne! Čekaj, vratiti. "Tada sam želio za sebe kick. Nema osuditi samokontrole. Sranje. On je hodio do mene i stajao previše blizu.

"Mislio sam da si idući u biti spremni večeras", kazao je u niskom režanje glas.

"Ja sam htjela biti. Ja sam, rekao sam. On je bio tako jak.

"Ipak, niste bili. Sada ćemo to učiniti večeras ili ne? ", Upitao je. "Neću prisiliti da se ništa učiniti. Trebam vašu dozvolu znate. "Smijao se da razoružavanje osmijeh opet i prinese vibrator ispred mene.

"Dakle, što je to će biti?",za ljubav Upita.

"Što god rekao sam, zatvaranja oči i podizanje ruke na predaju god će se dogoditi.

S jedne strane on je gurnuo me licem prema dolje na moj stol. Rub stola udario malo ispod mog struka, tako da je u petama moj magarac je bio povišen malo. On scooted moje noge, osim sa svojim nogama i stavite jednu ruku u sredini mojih leđa. On mi je prisutan na stol tako moje lice je okrenuto bočno i moje ruke raširena. Sa druge strane on je podigao moju suknju iznad moje struka. Onda je stigao na leđima džep i mogao sam ga vidjeti izvaditi nož opet.Fetis stopala Taj dio mi je doista nakaza out. Ovaj put je njime rezati moje gaćice off.

"Imam za početak nošenja stare donje rublje ako idete zadržati ovu gore:" Ja promrmljao i on smijao. Ah, smisao za humor je dobra stvar.

Do ovog trenutka sam bila mokra i spreman, a on je igrao sa van moj klitoris s vrhom vibratora. On je okrenut na i neka zujanje savjet mene zafrkavati. On bi me dira, a zatim premjestiti daleko, ali cijelo vrijeme sam mogao čuti vibracije i sam znao u svakom trenutku on bi me dira i ostaviti na mene. On je preselio vibrator je savjet dolje na moj klitoris zatim do moj magarac. Leđa i naprijed on se preselio. Svaki put je stigao moj magarac bio bih ga pritisnite u samo malo. Ja shuddered s osjećajem. Polagano, ali čvrsto je čuvao kreće osuditi stvar iznad moje natečene, mokro klitoris, onda me zafrkavati stavljajući samo jedan dan savjet u moju vaginu, onda moj magarac. Konačno sam mogao uzeti bilo koji više, a ja povikaše: "Samo me zajebavati! Dovoljno je to učiniti sada! "I, on je prestao.

"Vi ste zaboravili koji poziva metak ovdje, zar ne? Šapne u uho.

Bio sam lije znoj, tvrdi disanja i oko vanjska strana od moj um. U bilo kojoj drugoj situaciji u svijetu, u svaki drugi put u mom životu sam nazvao metak. Ja bih rekao kurvin sin mi zajebavati i to sada i bilo koji drugi tip bi udovoljeno. Ali, znao sam održavanje čovjek ne bi to učiniti. On je odselila od mene i ja sam htjela plakati.

"Tko zove metak ovdje?", Upita.

"Vi," Ja whimpered. Sam još bio nagnut nad stol, pokušavajući da se ne sob.

"Ovdje je ono što učiniti. Nemojte to učiniti i ja otići, ok? ", Kazao je.

"Ok," Ja jedva croaked out.

"Sežu i širiti guzicu obraze. Želim vidjeti sve vas. "

Ja sam kao što sam bio je rekao i da ga osjećao kleknuti iza mene. Naši ostali susreti bili s svjetlo na, ali ovaj put, s njim pravo postoji, osjećao sam se kao oni su najsjajnije svjetlo u svijetu.

On je pogledao u mene zauvijek je izgledalo onda on ustade.

"Ostani kao da, ne miču," rekao je.

Zatim je uzeo vibrator i ran mene gore i dolje opet. Počevši od mojih napa klitoris i pokretnih oh tako polako, on je završio natrag na moj magarac. Zatim, on je to učinio opet, pa opet, pa opet. Moj um je bio eksplozija, bio sam trese. Nije bilo ništa za mene, osim klitoris, vaginu i magarac. Oni su jedini dijelovi tijela bio sam svjestan. To je bilo sve od mene koji je postojao.

Kad sam mislio JA mogao nositi ga više ne odlazi vibrator u moju guzicu. Polako, ali duboko. On je ostavio tamo, vibrirajuće daleko duboko u meni me drži moje dupe guzovi razmaknute. Vidio sam ga na to korak njegov kaput i povući još jedan vibrator. On je počeo sve iznova s novim. From moj klitoris na moju vaginu, naprijed i nazad, dosadan rupa sa vrha, a zatim natrag u moje klitoris. Sve dok je vibrator u moje dupe buzzed daleko dodajući da moj već nesiguran države i stvaranje mene hornier nego zadovoljni.

Na kraju me unijeti drugi vibrator i počela mi se zajebavati s njom. On je iskoristio svoju drugu ruku i prstiju moj klitoris. To nije dugo prije nego što sam imao najviše zemlja-drobljenje orgazma sam ikada imao. Ja sam obično ne vrišti, ali te noći, sam vrisnula, drago, bili smo u napuštenoj zgradi u kojoj nije bilo susjedi čuti.

Bio sam proveo. Sam ostao na stolu, jer sam se bojao moje noge ne bi radili.

"Lezi ovdje sa mnom, rekao sam, ali ja bih rekao da na praznu sobu. Bio bih lijevo i opet kao što je imao prije noći. Lijeva mi je polugola, uporište u zraku zujanje vibratora na podu oko mene.

Sjedio sam gore i pogledao oko sebe. "Dovraga."

***

Nisam Melissa reći što se dogodilo te noći. Ona bi iscrtan. Ali, ona nije dobiti svoju želju. Za ostatak tog tjedna i jednom nakon toga sam otišao raditi u 6:00. Otišao sam kući i tamo ostao. Ne znam je li održavanje čovjek vratio se noći. Ima je nijedan potpisati od njega u moj ured. JA stvarno uživati one noći i bili su upravo ono što mi je trebalo ali nije mogao nastaviti. Na kraju mi bismo imati stečen uhvaćen onda smo mi oboje smo izgubili radna mjesta. A, kada je došao desno dolje na njega, nije mi stvarno imati ništa zajedničko? Bili smo vrlo različite osobe. On je imao trebate sići uzimajući off i drugih njima kontroli i imala sam potrebu da se netko mene uzimajući off po meni kontrolinga. Mi smo dobro se uklapaju u način, ali to nije dovoljno za održavanje odnosa zajedno. JA odlučio je pustiti ga i napravio točku izlazak s Melissa češće. Ja bih pronaći Gvido sam mogao razgovarati sa i odnose se, a onda bih učiti ga stvari koje sam naučio od održavanja čovjeka.

Nekoliko mjeseci kasnije bih učinio upravo to. Upoznala sam super čovjek, pametan, bogat, driven karijere, nije spreman za brak, ali još uvijek žele odnos. Stvari s Jeff su bili vrlo dobri i naš seksualni život je bila nevjerojatna. On je bio čovjek održavanje u spavaćoj sobi i bio sam oduševljen.

Većina noći bio sam doma u pristojno sat i uživali u moje vrijeme s Jeff ali povremeno imala sam raditi kasno. Bilo je oko četiri mjeseca nakon održavanja čovjek i sam bio u uredu dorade neki posao. Sam završio i kao što sam hodio do lifta Pitala sam se o mom održavanje čovjeku. Gdje je on? Da je stečen otkaz, ili dati otkaz? Izgubljen u mislima Valjda sam pogodio krivu tipku, jer lift zaustavio na pogrešnom katu.

Kada se vrata otvorila sam čuo netko zapomaganje kao da su u boli. Bez oklijevanja sam se preselio brzo se hodnik, gledajući u svaki ured kao što sam prošao. Napokon sam zaobljenim kutu i vidio ženu, postavljanje licem prema dolje na stolu i održavanje joj čovjek stojeći nad njom sa vibratorom. On je pogledao u mene i nasmijala se.

1 коментар:

  1. Nudimo privatne, komercijalne i osobne kredite s vrlo niskim godišnjim kamatama od samo 2% u roku od godinu dana do 50 godina otplate bilo gdje u svijetu. Nudimo zajmove u rasponu od 5000 USD do 100 milijuna USD. Naši krediti su dobro osigurani za maksimalnu sigurnost je naš prioritet. Gubite li se spavati noću brinući se kako dobiti zakonitog zajmodavca? Brzete li nokte na brzo? Umjesto da vas udarimo, obratite se Markovom zajmu za zajmove (Usluge zajma) sada, stručnjacima koji pomažu u zaustavljanju zajma loše kreditne povijesti, kako biste pronašli rješenje koje pobjeđuje naša je misija. E-adresa: markmoelloanhouse@hotmail.com
    Kandidati moraju ispuniti sljedeći obrazac za kredit:
    OBRAZAC ZA PRIJAVU KREDITA
    Vaše ime i prezime *
    Tvoj email *
    Vaš telefonski broj *
    Vaša adresa *
    Tvoj grad *
    Država / pokrajina *
    zemlja *
    Seks *
    Datum rođenja *
    Imate račun? *
    Već ste se prijavili? *
    Potreban iznos zajma *
    Duljina zajma *
    Namjena zajma *
    Jeste li se prije * prijavili kod bilo koje kreditne kuće
    Pošaljite mi skeniranu kopiju vašeg osobnog dokumenta: *
    E-adresa zajmodavca: markmoelloanhouse@hotmail.com
    Pozdrav,
    Gospodin Mark Moel.
    markmoelloanhouse@hotmail.com

    ОдговориИзбриши