Servis za upoznavanje

понедељак, 8. март 2010.

nase seksualno iskustvo sa biseksualkom

Moja supruga i ja imati ispunjavanja o svemu. Ona je jeo maca ... je njezin jeo ... je djevica ... veliki kurac ... različite parove i upoznao ljude na miru.

Prvi čovjek je jebeno imala zadirkivali mjesecima. On bi zaustavili po i razgovarati s njom dok je ona sjedila u svom automobilu kao što sam otišao u pošti skoro svaki dan. Polako je počela nosi nisko rezano košulje, pa čak i povremene mini suknju da ga zadirkivati.

Na kraju smo odlučili da ga se dalje. Znali smo da se zaustavio na lokalnoj donut shop svako jutro i subota pijenja kave. Ona je odjevena u više od kaput sa ništa ispod njega i otišli smo dobili donuts.

Jim je bio tamo kako se i očekivalo sjedi sama za stolom. Ona je prošao pokraj njega usput govoreći hi. Na brojač je postavljen kako bi joj se okrenuo i Jim. Kao što ona nije ... ona je siguran kaput otvorena ukratko izlažu joj bedro.

Nakon što je imala donuts ... se okrenula da napuste ... treptanje u Jim i daje mu klimnuti slijediti. On je brzo ustao i njom do parkirališta i za naš auto.

Jim sam pozvan da se u stražnjem sjedalu. On je to učinio i oslanjao se naprijed na poleđini prednjih sjedala ruke križan ... i malo smo razgovarali. JA je pitao Jim ako je znao što Lou je na pod kaput? On je rekao, ali ne želim sam.

Rekao sam mu da mršav zalogaj i dalje preko Lou otvorena kaput. On je lijep pogled na njezine grudi. Sam ga ohrabrila ... koje nije potrebno mnogo ... do iznad i osjetiti joj tits. Počela je stenjati jer joj joj velike bradavice upletena među prste.

Sljedeća Imao sam joj otvoriti kaput prikazuje joj čisto obrijana maca. On je brzo to početi masirati joj Donje regiji. Po ovom trenutku ona zaista postaje aroused.

Odlučili smo otići u njegov stan. Jednom unutar Lou pao kaput i gotovo razdrije hlače labav. Ona je brzo pala na koljena i počela sisa njegov penis ... koja je narasla na impresivne veličine.

Gledao sam ... gotovo hipnotizirani od strane pogled na njegov penis crpnih u usta. Mi mirovinu do spavaće sobe ... gdje je završio svlačenje i Lou položio na krevet. On je bio slurping halapljivo u njoj lijepa maca i ubrzo je bila u oplakivanje požude.

Bio sam do sada gola i sisa Lous velike bradavice. Ona je bila izgubljena u požuda i došao nekoliko puta kako smo oboje jeli joj maca i isisan joj tits. Par puta i Jim i ja napravio slučajnog kontakta sa svaki drugi dicks ... ali ni od nas napravio bilo koji komentar.

Uskoro Jim je bio jebeni lou kao ona raširena na krevetu ... Ja još uvijek bio sisa joj tits. Ona mi je rekla da joj trljati klitoris Jim joj jebeno. Počela sam ukazivanje joj veliki klitoris, a ponekad i bez Jims kurac jer počeškala po ruci. To je počelo me arousing.

JA je pitao ako on Jim psić mogao zajebavati Lou dok sam jeo joj maca. On je rekao da je imao i Lou odsjaj u njezinim očima. Ja utvrđeni stan sa moje glave na rubu kreveta ... Lou straddled mene, a ja počela jesti joj mokro usisavanje maca.

Jim je ušao iza ... polako raditi u i izvan ... moj jezik je bio zauzet flicking joj klitoris. Lou je bio u ekstazi dok je ona jede i jebeno u isto vrijeme. Ona je počela cumming in svezaka.

Kao što sam isisan Lous maca ... Jims lopte flopped protiv moje glave i sam mogao vidjeti njegov penis ide unutra i van. Moj kurac je bio pucanja i sam bio ozbiljno razmišlja o Jims siše kurac. Požuda jača.

Kao što je penis Jims upumpava natrag naprijed i počela sam mu lizanje osovine. Jims jedini odgovor je bio nizak stenjati i ne prestaju da se osjeća dobro. Jim jebeno Lou, koji je gotovo bijesan na svoje požude.

Jims lopte rastao čvrsto ... bio je spreman eksplodirati. Ja potajno nadao njegov penis možda klizanje jasan od Lous maca i ispuniti moja usta kada Lou rekao neka David ima opterećenje.

Jim izvući iz Lou ... klizila njegov penis u usta i ja sam njegov kurac sisa. I moj jezik darted sve iznad glave njegov penis kao što sam isisan ga duboko u usta. On je vozeći ga duboka i počela sam ga duboko throating. Bio sam iznenada izgubljen u požude.

I gurnuo jim daleko i Lou valjane od mene. Ja sada imao Jims kurac sve do sebe. Lou indeksirao se na krevet i počela sisa Jims lopte. Uskoro sam osjetio ga napeti gore.

Jim duhati s vulkan snagu i moja usta brzo napuni toplom žilav čovjek sperma. Ja se proguta svaku kapljicu i lizali mu penis competely čist. Lou a onda sam počeo lizanje sisa i njegov penis ponovno kao Jim moaned.

Jim onda jebeno lou što joj se sperma nekoliko puta, a punjenje joj maca na preko teče vruća sperma.

Sada dva okrenuo k meni ... Lou počeo sisa moj kurac dok je sjedio na mom licu. Vau joj maca Zaudaralo pljesniv ... mokra i ljepljiva. Ja isisan sperma od njezina maca i sladili velik.

Jim se pridružio joj sisa moj kurac i konačno je počeo solo sisa s Lou njim na bodrenje. Osjećao sam se moje loptice dobiti čvrsto ... moj kurac je lupanje kao što sam ja pucao Jims usta puna sperme.

Lou i Jim poljubi razmjenom moje sperma kao što sam gledao i gumiran moj kurac koji je bio teško ponovno dobivanje. I onda je Lou vožnja me kaubojski, a mi jebeno nekoliko puta. Sam naučio voljeti sperma i dalje činiti.

Ja ću čist creampie ili sisanje kurac ... moja supruga i ja baš vole zajebavati i biti jebeno.

Нема коментара:

Постави коментар