Servis za upoznavanje

петак, 26. март 2010.

seksualni manijak

Bilo je jednom rekao da kako bi se popraviti nešto, prvo se morate razbiti cijelosti.

Ja plačem zbog tebe, znam da ne treba, ali ja ne mogu pomoći, jer ste me razbijanje emotivno i za sada sam ti Najam.
Mi smo polaganje ruku pod ruku u mraku samo svjetlo je gotovo puni mjesec sja dolje što nas podsjeća kako smo beznačajni.
Imali smo i mi argument poljubila i čine, ali još uvijek moje raspoloženje je jedna tužna, jer nikada nisam htjela raspravljati s tobom, samo sam ikada želio da smijati zajedno.

Vi kiss away posljednji tragovi mojih slanih suza, a ja ne mogu zanijekati da je raspoloženje strastveni jedne strane extenuated bijedu slijedi.
Tvoj poljubac je tvrda i puna dana, pitam se samo hoće li drugi ima moć biti nagovještaj ljutnje i dalje zaostaje ispod njega, ali sam ga odbacili kao paranoja.
Moje ruke pronaći svoje lice i držite ga kao što sam te ljubim pravo nazad sa svim emocijama koje je naseljavanje u meni kao što smo još uvijek ležao.
Imam želju za bol, ako sam ga analizirati bih shvatiti taj JA potreba fizičke boli za balans se put osjećam pravo zatim, ali je potrebno je hitno, a ja ga šaputati želite mračna tajna.

Znam da ćete povrijediti mene sam vidio želju u vašim očima prije kada smo bili igrajući grube, ali sad vam dajem lizanje picke potrebno s dvije jednostavne riječi

"Hurt me."

Ja roll na moj prednji, koji je prvi napomena za vas, u samo par sekundi da ste iza mene ljubi leđa i drži svoje lice u jastuk da mi da li ste kontrolu.
Moj moans su prigušeni, ali sada su oni ugodno one rođene od mentalnog uzbuđenja.
Slobodnom rukom slajdova dolje moj leđa na putu u moje dupe i kad stigne ne ustručavajte u ramming prst u moje uske rupice.
Ja jaukati opet i to samo potiče Vas da pokušate drugi, pa ipak prigušeni jauk raste glasnije i Wilder.
Ti si prst mene jebu sad bijesno i to se osjeća prekrasno sve dok ne nastojimo dodati treći i osjećam sebe bolno rastezanje. Znaš da ne ćete prestati ipak, i ja sumnjam da bih neka mi ionako.
You push hard na mene, a ja instinktivno pokušati maknuti od njega, ali vi slijedite moj put i zvuk bježi grlu da govori želim to usprkos tome što moje tijelo mi govori.
Vi pustite potiljak, a ja ustati za dah,svrsavanje moja vizija je zamagljena od strane suzama sam bio svjestan i sam pogledati oko na te vidjeti ako Ja mogu izraditi Internet vanjska strana izraz na lice, prije nego sam priliku da se usredotočite moje glave slapove sam po sebi kao što ste mi svježi nanijeti bol s obnovljenim zdravlju i drugi prst, četvrti.

"Molim" vičem i očajnički orgije možda mislite da sam ja moli za milost, ali ja sam molbama za više.

"Je li moja mala kurva je dosta boli?" Te ismijavati i naravno moj odgovor je "ne"

Vaš vlastiti uzbuđenja je porastao u prioritet kao što ste uklonili prste i sa jednim glatkim čvrstih pokreta vaš penis je pokopan do balčaka u hladnom ogorčena dubine moj magarac.

"Molim" molim ponovo jer treba mi jebeni hard i riječi oni koji će me naći.
Vi ste pametni i da i vi izvući gotovo cijeloj dužini prije uspravljen u leđa s takvom brutalnom silom koja šalje vibracije na ostatak mog tijela.

"Da"

Ja još uvijek očajnički plakati i držati na uspravljen svaki put nastoje dodatno udaljenosti svoj penis zguza u mraku nevidljivi mjestu.

"Please",

Molim ponovo i moli je postao iritantan vlazna sad ga želite zaustaviti.

"Što će to trajati?" Pitate se kako i dalje te davanje mene svaki centimetar od vas.
Grabbing šaku moje kose te iščašenje glavu unatrag i mene tresti s frustracijom. Ovaj čin samo je sve što je potrebno da mi savjet preko ruba moje ruke kao neposredna požuri u pomoć moj klitoris i na samo par sekundi bol oba emocionalno i fizički nestaje i zamjenjuje ekstazi.
Zvuk mi je vrištala od užitka bi bilo dovoljno ali to je stiskanje i moje dupe kao što sam došao, koji privlači svoje sjeme iz vaše loptice, a vi mi ispunite samo dovoljno brzo da.Oralno zadovoljvanje možemo nazvati ovu istovremeno orgazma.
Mi kolaps u tijesnoj previše i svoju težinu je na mene sada kao što sam drhtati ispod kotača, osvaja.
Noći iznenada se čini tamnija kao što mlade picke uživati u nježnim lupanje iz moje klitoris dok se ne gubi i počnete hrkanje.


"Arghhhhhhhhhhh"

Što na zemlji? Budim pronaći zube stegnute oko moje bradavice, a to boli puno.

'Iznenađenje element je dira, ali ne sve to da mi opet "Mislim kako sam povući daleko od vas zapravo povećanjem boli, jer ste odbijajući pustiti. Izgledaš kao manijak i to me uzbuđuje odmah.

"Htjeli ste boli!" Li mi reći sada da sam ti pokazao milost.

"Jako smiješno"

Kažem kako sam provjeriti štetu, a ti si me gledate kao što sam pažljivo utrljati moje bradavice bolje i jače raste pod mojim malim prstima.

"Hej oni 'ja!" Te ismijavati

"Da, ali vi ih samo zlostavljanja"

Sam odgovoriti, ali ja stvarno želim vidjeti manijak opet, moja maca je bolan za pozornost.

Instinktivno sam proširila moje noge poput kurva da ste me što i ne ljenčariti sa detaljima, samo zabode svoje prste u mene i vas galeb nad vlažnost odmah otkriti.
Ja sam mljevenje dolje na prstima kao divlje životinje i gledati me zabavlja moj očaj.
Radimo zajedno kako bi dobili što više od te moguće u mene i kao osjećaj počinje da dominiraju mene ja sam počeo da vas odoljeti.
Vi ne 'vlasništvo bilo koji od njega ipak i rezervnu ruka na mom ramenu da se dobije kupnju kao što se bore ostatak puta u.
Vaša ruka gura prošlost najširem točka i na mene, a ja vikati, jer prekršaj je previše iskustva tiho.
Nikad nisam shvatio koliko je velik vaš ruku dok osjećam te uvijanje jedan u meni i ja probati za sebe maknuti od vas. Ja sam ipak zabio i možete vidjeti sokova na svoju ruku onako kako ga izvaditi i zabode natrag u meni da zapravo uzrokuje vrisak.
Vi ste postali manijak ja sam htjela i da ste nemilosrdni jednom u to, jebi me šakom ste kao i svi životni neodgovorena pitanja osloniti na njega.
Brže i brže te zlostavljanja moj maca i već mogu osjetiti unutarnje modrica, ali zadovoljstvo je neporecivo i ja sam sada izdati od strane tražeći moj klitoris u očajničkom pokušaju da orgazam sa svojim šakom u meni.
To ne uzeti čeznuti i kao moj vrišti promjena u tonu postala jedna koji mogu opisati jedino zadovoljstvo 'i' boli. Sokovi mlaz vode iz dubina od mene, ali ne može pobjeći s dostojanstvom izgubim, jer konačno dobiva previše za mene, a ja pijan sve preko vaše ruke dok se polako povući.
Vi ćete odmah raskrečiti moje lice i osmijeh dolje na mene samo prije nego što ovna svoj penis u grlu i da mi čep. Jebi me grlo dok se bol i moje oči su tekući sa suzama. Jebeno lice izgleda očito žalbama na vas jer ste pucati vruća sperma u moj bolan grlo ni u kojem trenutku na sve.

"Jebeni pakao!" Možemo reći kako smo u tijesnoj kolapsa uzduž jedni druge.

"Jesi li dobro?" Mene pitate i ja osmijeh prije nego što se proteže na vas poljubiti reassuringly.

"Znaš da sam idući u obaviti neke ozbiljnu štetu jednog dana." You tell me, i gleda u tvoj manijak oči znam da je to istina.

Нема коментара:

Постави коментар