Servis za upoznavanje

среда, 3. март 2010.

vodjenje ljubavi

Moj ljubavnik dolazi danas. Ive 'bio u stanju erotski tereti za anticipacija sati samo razmišljati o tome. On je donoseći svoju ženu, naravno. Oni je otišao na koledž sa mojim mužem, a četiri od nas sada su najbolji prijatelji, kao i ljubavnici. To je fantastična kombinacija velikog razgovora, drugarstvo, i spol. Ive 'učen puno o sebi kroz ovo putovanje. Našao sam da je moguće da se u prekrasnom, počinio odnos s nekim, ali i sebe podijeliti s drugima, da smo ljubav. To je doveo brak na novu razinu bliskosti, kao i dodavanje iskra na spol stranu stvari. Također sam naučio da popustiti gore ... mnogo. Ja sam puno slobodniji za vrijeme seksa nego što sam nekad bio (uz muškarce). Imam moj ljubavnik se zahvaliti za to. Im 'ne siguran ako je to njegov utjecaj, ili samo činjenica da imamo ovaj novi odnos koji mi je otvorio, ili možda je oboje. Što god to je, volim istraživati ovu novu stranu sebe (moj muž, Mark je pun ljubavi Internet previše!).

James i Tine stići. Mi svi ići na večeru, a zatim se vratiti na naše mjesto za zabavu. Došli smo do sa aranžman koji se čini da molim sve. Mi smo počeli naš večeri kao grupa, ali je zamijeniti. James i ja smo na jedan kauč i Tina i Marko su se na drugi direktno preko puta nas. Mi smo gledati "filma" i imati spolni odnos prije odvajanja provesti noć s našim novim partnerima. To ispunjava potrebe za neke (James i ja) da su neke izložbe / voajer vrijeme, kao i više privatnih same time (zatražio od Marka i Tina). Ja zapravo naći oba ispunjenja, ali da je drugi dio je morao rasti na mene. Uvijek sam uživao sam vremena s Jakovom, ali trošenje cijelu noć daleko od Mark osjeća čudno na prvi. Sada da je James i proveo sam mnogo vremena zajedno, ja potpuno sam na jednostavnost s njim. Imamo puno zajedničkoga i odmaknuti stvarno dobro. Marko i Tina su najbolji prijatelji od fakulteta, tako da je dio bio lagan prijelaz za njih.

Dakle, mi stavili u film i počinje večer. Tina i ja uvijek promijeniti u pjs prije našeg "grupi" vrijeme, ali dečki su obično još uvijek odjeveni. Mi smo svi početi polako, istraživanje naših partnera tijela kao što smo gledati akciju na zaslonu (i po sobi). Malo po malo odjećom Uzeli su daleko. James skida mi majicu i svoje i rubs moje velike grudi. Ja stenjati i zasjesti da ga poljubi, a ja doći iza mene trljati njegov kurac preko svoje traperice. Tina i Marko su slično miluje i raskrivanje jedni drugima po sobi. Stojim do skinu moje gaće ostavlja na samo kao čipka moje donje rublje, a zatim povucite Jamesa gore na taj način ja mogu uzeti svoje traperice off. Mi smo natrag prema dolje ležao na kauču, mi ispred Jakova prema TV-om, a on počinje trljati moju maca kroz moje gaćice. Ja sam vrlo mokar do sada. Njegovi prsti skliznuti pod tkaninu i polako dio mojih maca usne i istražiti. I oplakivati na zadovoljstvo i kradu pogled po sobi. Tina Čini se da sisa Marka penis, iako je teško reći jer ona je ležanje na vrhu njega. I get up to maknuti James donje rublje i onda sam početi moždani udar i sisati njegov penis. To je nešto što sam morao nabaviti okus za, ali ja sam dječak! Volim da se molimo mi ljudi na ovaj način. Uvijek me čini mokro na sisanje na njima i razmišljati o tome kako će se osjećati kad se stavi hard penis u mom maca.

Nakon što sam sisati James dok sam ustati i njega zahvatila na kauču - veliki položaju, jer smo licem u lice i on može igrati s mojim velikim grudima. Ona se osjeća tako dobro da se konačno imati svoj penis u meni. Po ovom trenutku, ja sam potpuno nesvjestan onoga što se događa na TV-u, ali sam još uvijek krade poglede na našim supružnicima po sobi. Oni su u istoj poziciji s Tina na Markovu krilu mu okrenuti. James izmjenjuje gleda ih i me gleda u oči - volim gledati ga promatrajući ih. Mislim da je svibanj biti više turn-on od mene, zaista ih gledati jer znam da ga voli toliko. Uvijek sam uživati grupa sjednicama, ali ne za vrijeme orgazma. Mislim da je previše teško gubi se u seks s tolikim radostima. Bilo kako bilo, svi smo završiti, i da je vrijeme da ide naš poseban način. James i ja kažem laku noć našim supružnicima i glavu gore ...

James i sam čedo imati rutinu za naše vrijeme kao i sama. Mi uvijek početi barem jednom od naših noći, zajedno sa mnom, masiranjem njim. On je stvar za hladne ruke, te mi govori da moje su vrlo mekana previše. I love rubbing njemu je sve više - to je u mojoj prirodi je da se ugoditi ljudima, mislim. JA uvijek dobiti vrlo uključen dok masiranjem James. Volim jecaje odobrenja i osjećaj njegove kože pod prstima. Ja početi s glavom, vrat i ramena i raditi mom putu prema dolje leđima. Tu je mjesto njegova uši da stvarno dobro radi, tako da sam siguran da žarište neke tamo pozornost. Ja izmjenični između masiranje s pritiskom i lagano pranje prstiju preko njegov golog tijela. I da mi put dolje na njegov magarac - omiljeno mjesto za njega. Provodim puno vremena ovdje nježno milovati sve oko njegova guzovi radi moj put u dodavanju i pritiska kao što sam se bliže i bliže njegovu rupu. Ja četkom blizu svoje lopte kao i, pazeći da pokrivaju svaki centimetar erogen zona.

Nakon nekog vremena od trljanja, miluje, a povremeno grickanje uha diže se malo za mene da počnete raditi na svojim već tvrdi penis. Volim da mogu ga uključiti s masažom. Ja koristiti jednu ruku da ga udara, dok drugi i dalje je trljati leđima i magarca. On je konačno digne, role preko mene na mojim leđima i tjera da je lijep penis u moj vrlo aroused vagina. On osjeća tako dobro u meni. On je izuzetno dobar u pronalaženju samo pravo ritam da me čudan osjećaj. Ponekad smo eksperimentirati s pozicijama, ali večeras je ravno misionarska kraj sa našim rukama čvrsto omotan oko jedni na druge i to je savršeno. Ovaj put to je lako za mene da sperma, kao što smo i sami mogu koncentrirati na moj ljubavnik i moje tijelo i osjetiti svaki osjećaj kao on poteze i izlazi iz mene. Mi i postići orgazam, a on pada pored mene. On je učinio za večer, ali ja sam uvijek energized nakon seksa, pa sam provesti dok miluje lice, prsa i trbuh. Tada mi je san ...
To je jutro. Nažalost, nema vremena za seks kao što netko dolazi preko, ali mi ćemo napraviti za to kasnije. Mi provesti dan kao prijatelja ne ... razgovor, promatranje predstave, jedenjem, pijenjem ... tipična prijatelj stvari, osim kad mi sjedne je s novim partnerom. Danas sam pitao James trljati moju glavu. On je stvarno dobar u tome. Nježno masiranje tjemena, vrata i ramena, te četkanje ruke na mom licu ... Ja sam u stanju blaženstva kao i mi svi posjećujete. Mi smo na kraju izaći na večeru. Ovaj put sam napravio Mark voziti tako da mogu imati piće uz večeru. Ovo također omogućava mi je sjediti na stražnjem sjedalu sa James. Uživam u njemu dosadan na putu za restoran, trljanje bedra, ali ne ide previsoko. Postoji linija u restoranu, pa Jakov i ja ići u šetnju, dok čekamo za stol. To je lijepo da i dalje da upoznaju jedni druge bolje. Svi imamo lijepo večeru (kompletna s margaritas!) I glavu natrag. I dalje flert u automobilu na putu natrag, grickajući mu uho i tako - osjećaj puno više zaigran kao i alkohol se mrda i.

Kada smo doma, počnem ljubljenja James u dnevnoj sobi. Mark stoji na računalu uz nas, i James daje mi izgleda i čini komentar o tome. Dakle, naravno, sam ga povucite u sobu da biste nastavili s vanjska strana. Volim ljubiti svoje meke usne. Imam puno zabave - čak ga gurnuti dolje na ležaj za malo, ali to je rano, tako da sam lik bismo trebali pridružiti ostalima. Mi svi gledaju malo TV prije početka našeg "grupa" sjednici.

Nakon nekog vremena, svi smo dobili udoban, stavite "film" u opet (branje gore lijevo, gdje smo se prethodne noći), i započeli večer fešte. Kao i obično, krećemo polako sa miluje, istraživanje, odjeća i gubi malo po malo. Večeras smo vatru ide, koji dodaje da atmosferu ... James i ja završiti na istom mjestu opet, s njime mi je straddling na kauč. I'm feeling really veliki večeras, i ne znam ako je alkohol, moje raspoloženje, ili što, ali to je najbolja grupa ikada sjednice za mene jer sam doveo do orgazma. Sam ostati tamo neko vrijeme ljubljenja James i grickajući mu uho još malo (mislim da sam pronašao novu stvar za uživanje o njemu u ovom), te je čak i gristi moje usne u jednom trenutku - on mora biti osjeća previše zaigran. :-) Mi smo svi završili i tako prešli na drugi čin.

Ovaj put, James i ja uzeti majstora, tako možemo imati kada vrijeme. Imam strašan kadom - velika sa lijepo i mlaznice. Sam početak lijepa, topla kupka s mjehurićima i dobiti nam nešto vina. On je stavio zajedno s CD-a za nas slušati. I love this, jer ima odličan ukus u glazbi, i uvijek me može iznenaditi sa novom stvari. Dakle, mi potopiti u kadi dok slušate glazbu i druženje. Dijelimo vino, pa se dodiruju neki. Uglavnom, ja sam lagano trljati njegov penis i magarca - nešto što je on zaista voli. Ja smatram da je on stvarno je uzimajući u njega, tako da sam početi da masaža magarca njegova agresivnije. Moji prsti počnu istraživati svoje tijelo sve više i više sam vrlo lagano umetnuti samo vrh mog prsta u magarca njegova rupa. On zatvara oči i osmjesima, tako da sam i dalje uz masažu i početi je moždani udar vrlo teško penis sa moje druge strane. U jednom trenutku sam premjestiti iza njega i počeo trljati svoje grudi i trbuh za zalogaj. Onda smo odlučili da je vrijeme za prelazak na krevet. On će mi masaža večeras. Sam legla na trbuh, a on počinje. Ona se osjeća toliko dobar da mi ga protrljajte sve više. On rubs moj vrat i leđa za vrijeme, te se pomiče prema dolje kako bi moj magarac. Ja sam ovo beskrajno uživanje, a zatim počinje trljati njegov uspravan penis između moj magarac obraze. To je velik zafrkavati! Ja sam vrlo uključen i oplakivanje u zadovoljstvo. Konačno, on uranja u moje čekaju maca. On je milovati i izlazi iz mene (I love stražnji ulaz-odnos) i on se naginje prema dolje do šapat na mom uhu.
"Moja sperma je na čelu mog penisa. Da li želiš da sperma unutar vašeg maca?"
Ja sam jako uzbuditi i cumming blizu sebe, tako da mogu samo šapat leđa "da!" Uvijek sam uživati prljavi razgovor, ali se rijetko uzvraćati. Mislim da pravedan pomoć za nuždu mene osjet glup pokušati reći nešto natrag, ali ja volim kad je šaptala nestašne stvari u moje uho. Dakle, ja doći dolje te trljati i klitoris mi smo oboje eksplodiraju u orgazme. Mi ležala tamo za slušanje glazbe za vrijeme, a onda ići na spavanje.

James i volim spavati s otvorenih vrata - zrak bolje cirkulira, i, naravno, ako netko dolazi u, who cares? Dakle, kada jutro stigne, čujemo Tina i Marko o glodanje u dnevnoj sobi. Mi početi da se probudite i razgovarati malo. Im 'ne nedostaje na zadnji priliku zajebati ovaj čovjek, pa sam ga početi ribanje, a on dobije savjet i doseže više igrati sa mnom. On dobiva na vrhu mene i gura njegov tvrdi penis u moju pičku. Što prekrasan način da probudite se! On je potezima i izlaziti iz mene, radi se znoj, tako da je potiskuje pokriva off. We're ide strong, oplakivanje tiho u zadovoljstvo. I konačno premjestiti svoju ruku dolje to mi trljati klitoris, a mi oboje brzo sperma. I osmjeh i reći: "Dobro jutro!" On mi daje mekani poljubac i ostavlja se tuširati. Mislim da je smiješno da on hoda vani ispred drugih goli ići gore i tušem. I osmijeh na sebe i uzeti svoj tuš izvjedljiv ako oni nas čuli ...

Mi kraju naše posjete uz marendu out - naše uobičajene nedjelja ritual. Oni su se vraćamo kući. Ja ne mogu čekati do sljedećeg puta!

Нема коментара:

Постави коментар