Servis za upoznavanje

уторак, 2. март 2010.

seks sa tranvestitom

Min-Young ju je raditi za naše male Phoenix based business samo dva mjeseca. Ona je MBA u računovodstvu i bio je spreman raditi za kikiriki. Moja supruga i ja mislili smo bili prilično sretan joj se. Ali nismo znali koliko smo bili sretni.

Prvi put sam vidio Min-Young ju je dan došla u za intervju za posao. Ona je bila iz Koreje i novi u našoj zemlji. Moja supruga i ja imati male tvrtke u Phoenixu, a mi uvijek pokušavamo naći ispred ureda ljudi, tako da nije neobično da davati intervjue u bilo koje vrijeme tijekom tjedna.Jedini stvar JA sjećati se o njoj je da ona nikada nije rekao ni riječi da bilo tko, samo sa svojom ženom za vrijeme intervjua, te da je ona vrsta slatko.

Bio sam iznenađen kad Cheryl je rekao mene taj ona bi zaposlili svoje. No, prema njoj ponovno imala MBA u računovodstvu i bio je spreman raditi za male pare, pa mislim da smo bili sretni. U to vrijeme nisam znala koliko sreće.

Moja supruga Cheryl je izuzetna žena. Ona mi je pomogao izgraditi posao iz prve, a činjenica da ona ima prilično skandinavskom mogućnosti i seksualni nagon kao čovjek nije ozlijeđen ni naš odnos.

Lijepo je imati prilično ženu, ali i prilično kinky je jedan pakao od kombinacija. Znam koliko sam sretan. Sam razgovarao sa dosta mojih prijatelja znati koliko je posebna Cheryl.

Kao primjer moje žene kinky priroda Ja ću ti reći ono što je učinila proteklog vikenda. Bio sam stoji u našem dvorištu ispred promatranje neke djece igraju na ulici. Cheryl došao iza mene i pritisne protiv mojih leđa. Onda sam osjetio ruku joj masirati moje prepone iako moje traperice.

Djeca mogla vidjeti što joj je radio za mene, i za to pitanje bilo tko drugi tko se dogodilo mimo.Samo sam stajao tamo i uživali u moje žene perverzne prirode, kao što sam bolno je teško jer je ona i dalje mi je masaža. To je bio uključivanje vidjeti djecu nam promatranje, i znao sam da su naši susjedi vjerojatno gledali previše.

Većinu čudan i kinkiest stvar Cheryl ikada iako nije bio na poslu. I to su uključeni naši računi službenik Min Young-ju.

Ona je radila za nas, za oko 2 mjeseca prije nego što sam shvatila da je njena obitelj Min ime i mladi-ju joj je dao ime. No, iako ja ne znam joj ime Primjetio sam da je ona bila seksi mala stvar. Navodno je bila imigrant u SAD-u i iako je mogao govoriti engleski dosta dobro, ona ne zna puno o našoj zemlji.

U svakom slučaju, mislim da je napravio prilično značajnu pogrešku u banci jedan dan i Cheryl joj balled van. Young-ju je plakala i stvari koje je dobio prilično neuredan. JA pokušao to korak u njoj i braniti jer je bila nova, ali Cheryl mi je rekla da nema uporište u nesigurnim uvjetima.

Nakon što je Cheryl lijevo za banku razmrsiti Young-ju je pogreška prilično malo Korejski došao u moj ured i mumbled da joj je žao i da bi ona mogla učiniti ništa da to čine za mene.

Način na koji je govorio i njezin govor tela je napravio mene misliti da je dolazak na mene.Vjerujte mi kada kažem da ja nikad ne bih djelovati na bilo koji poticaj, a ne sa slučajevima seksualnog uznemiravanja biti procesuirana svih vremena. Ali ona je sve izgledalo zajapuren i održavati kontakt očima i rekla: "Žao mi je, i ja ću učiniti sve da bi ga bolje za vas, ništa."

Mislim, kako bi ti se to?

Uvjerio sam joj da će sve biti u redu, i mislio ništa više o tome. To nije sve dok sam doma tu noć. Tada sam rekao, Cheryl o Young-ju je flert.

Sva moja supruga je rekao: "Pa da malo kurva, znao sam imala hots za vas."

Počeo sam protestirati, ali ona me shut up s njom sljedeći riječima.

"Dušo, mislim da ću joj dati. Ona je seksi izgleda i mislim da bih volio vidjeti te ju jebati. "

Grumen veličine Texasa je podnesena u moje grlo. Nisam mogao progutati, vraga nisam mogao disati. Što je prilično mala moja supruga rekao? Je li ona će se popraviti stvari za mene da vijak ovaj Korejski babe?

Kada sam pokušao da biste dobili više ideja o tome što definitivno Cheryl značilo je samo nasmiješio i rekao mi je čekati i vidjeti.

Sljedećeg jutra, Cheryl mi je rekla da džabalebariti kuće i dolaze u kasnim na posao, oko 10 sati. Nisam rekao ništa Upravo sam pogledala u nju i znala da je planiranje nešto. Bio sam odmah teško na pomisao da moja supruga je malo kinky sex planiranje za mene sa Young-ju.DA!

Sam došao u ured na točno 10 i bila je uvela u moj ured je Cheryl. Odmah ona mi je rekla da je nakon rada ona se događalo da mi dan. Naravno da ništa što sam rekao bih povući bilo koji više informacija iz nje.

Cijeli dan sam potajno glanced na Young-ju. Više od jedanput JA je uhvaćen spekulativni pogled s nje. Da je moja žena joj je govorio na mene vijak? Jeste siromašne djevojke koje misle jebote šef ona bi se glava ili nešto? Pa, nisam briga zašto je ona to radi, ja sam samo htjela da joj jebati. A da mi ženu uređenje stvari samo je napravio Internet bolji.

Odmah nakon 5 sam čuo, Cheryl ushering ljudi iz ureda. Sam ustao iz moga stola i otišao u vanjski ured. Bilo je Young-ju, sjedi na njoj stolom sve povučen sa očima oboren.

Onda moja žena uđe i reče, "Young-ju, želite li moj muž imati seks s tobom?"

Pogledao sam pažljivo u malim Korejka kao ona mumbled, "Da molim."

Cheryl pogledao u mene i nasmijala, zatim je rekla: "Zašto želite moj muž to make love to you?"

Gledao sam dosta Azijski kao moja supruga hodao njoj da je uzimanje i brada joj u ruci ona je podigao joj lice gledati u mene. Zatim je pitao pitanje ponovno.

Young-ju je glatko okruglo lice okrenuo najljepši hladu mračan roza, onda ona reče: "Jer želim kolo-eyed baby."

Što! Nemam pojma što ona govori o, ali moja supruga uskoro mi je rekla što je ona značila.

"Da Carl, Young-ju želi američki beba tako da ona može ostati u državama. Ona želi da joj trudna. Rekao sam joj da bih joj pomoći. Također vas voli. Ona misli da si sexy man. "

Young-ju samo sjedio tamo gleda na katu opet i kimnula glavom.

Onda moja žena bila unzipping letjeti u moje hlače i istovremeno me vuku ka mlada azijskih žena. Nisam mogao vjerovati da je hranjen ove mlade žene, tako pun neistina samo da bi joj da me zajebavati. Jeste Young-ju stvarno mislite da bi mogli ostati u zemlji ako sam dobio je trudna?

Pa, u tom trenutku nisam stvarno briga što ona misli, sve sam htjela je neki korejski maca omotano oko moje penis.

Gledao sam u čuđenje što Cheryl otkopčan mlade žene suknju i izdvajali off. Gledao sam kako Cheryl stajala iza Young-ju i skliznuo joj crne svilene gaćice niz joj glatka bedra i šapnuo joj na uho na korak od njih.

Bio sam potpuno fasciniran očima moj prvi gol azijskih žena. Ona je bila drugačija da je Cheryl tijelo. Ulagivati se nekako, a pička joj je kosa osjetljivija, wispier traže od Cheryl je žilav blonde baza.

Young-ju je jako lijepo tijelo, a tekstura joj zlatna koža bila savršeno gledati. Onda moje maštanje je slomljen mimo Cheryl je prstima gripozan moj pijevac. Nisam shvatila sve dok taj trenutak da sam bio tvrdo kao stijena. Pogledao sam u Young-ju je zajapuren lice i gledao dok je buljila u moje golo tijelo pol.

Cheryl mi izdvajali po mom nabodete prema njoj. Onda je ona gurnula Young-ju dolje na svojim radnim stolom, sve dok joj tugging dalje na moje ukočeno i više od spreman kurac. Bio sam na zaprepaštenje, ostavljajući mi žena orkestrirati stvari. Zašto ne, ovo je bio kao san, samo je bolje nego san.

Ja skoro skočio kad sam osjetio Young-ju mesa protiv glavu moj kurac. To got me ide.Odjednom mi ne treba više od smjernice Cheryl, JA je znao što treba učiniti sljedeće. Sam se preselio u bliže i pustiti me Cheryl nalazi na Young-ju je vlažna maca i ja bočno zakoračili u njoj.

Bio sam zadivljen kako jednostavno sam otišao u njoj. Ona je očito vrlo uzbuđen. Ali kad sam udario opstrukcija unutar njoj sam se zaustavio i pogledao questioningly na Cheryl. Ja glasan tiho, "She's djevice", ali Cheryl motioned za mene to shove.

Ja sam kao što sam rekao i zabode duboko u moj mali azijski saigrač. Young-ju pustiti krik iznenađenja i boli. Cheryl oslanjao down, glavu uz Young-ju i encouragements šapnuo u njeno uho. Gledala sam kako moja supruga Potapšao Young-ju na ramenu, te je nastavio govoriti soothingly u svoje uho.

Počela sam se zabode i vrlo brzo postao odnešene. Kako sam mogao ne? Bilo je prilično egzotične azijske žene omotano oko moje zabadanje obljubiti, a moja prilično plavokosa žena s kapuljačom požuda napuni oči na mene ohrabrujući.

Moje tijelo i ja tensed ispunjen Young-ju sa moje dijete-makeri. Kao što se događa je dobio dodatni velika opterećenja te večeri, jer Cheryl i nisam imao spolni odnos taj tjedan. Mi bi bili toliko zauzet tijekom tjedna mi baš nisu uzeli vremena.

Ali možete zamisliti što smo učinili te večeri, nakon Cheryl Očistili Young-ju i poslao kući. Da, mi jebeno kao zečevi. Cheryl ne bi ni neka me okupa te noći, i što je napravio stvari čak kinkier je da ona mi je dala parati-urliče Blowjob prvi. Bio sam malo zaradio da je on mene sisa kad sam samo bih jebeno čudno žena. Ali sam ubrzo dobio u cijelu stvar, a mi oboje sišli još nekoliko puta te noći.

Kao što je pokazalo Young-ju zavrsilo dobivanje trudna po meni. I Cheryl zavrsilo sviđanje je toliko da joj je pozvao da se presele u sa nama. Kasnije sam našao ih u seksualne odnose s drugima i shvatio da Cheryl je razmišljati o tome cijelo vrijeme.

Pa u svakom slučaju ja sada imaju prelijepi euroazijske baby girl, i ona ima 2 majki koje ludovati na nju svaki kapric. JA isto tako imati moj 2 lijep žena žive sa mnom, a seks nikad nije bila bolja. Naš kralj veličine krevet je samo pravu veličinu za tri.

Нема коментара:

Постави коментар